Invite racingfor.me

De har ju gjort om sidan (till det sämre tyvärr) men även gjort om invite systemet, inga koder längre utan får bara ange en e-mail till den man vill bjuda in så vet inte riktigt hur det fungerar nu, men om nån slänger över sin e-mail adress (pm förslagsvis) kan vi testa

De har ju gjort om sidan (till det sämre tyvärr) men även gjort om invite systemet, inga koder längre utan får bara ange en e-mail till den man vill bjuda in så vet inte riktigt hur det fungerar nu, men om nån slänger över sin e-mail adress (pm förslagsvis) kan vi testa

Tar gärna en invite. Kan pma min mailadress till dig om du har lust att testa:))

skickat 2st nu, står inte längre nån siffra på hur många invites man har att dela ut så kanske är oändligt nu?

edit: den andra jag skicka till rapportera att han fick felmeddelande att koden ej längre är giltlig, så förstår inte riktigt hur det fungerar nu om det är nån viss tidsgräns eller liknande, jaja himself fick ju en iaf ;)

Last edited:
Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla... en liten invite här med...

jag blir också gärna inbjuden

så är det nån som har "invite" så tar jag mer än gärna emot en

Back