Invasionen av Sverige har startat

Markus skrev:
Jag skulle kanske inte kalla det favorit, men det är helt klart ett Topp 10 citat.

T-rex, ska det här tolkas som att du anser muslimer vara bakåtsträvare?

Tja kul att vi kan vara eniga för en gångs skull. Eller har jag missat muslimernas progressiva natur?

Fast betänk att han kallar sig ju för T-rex. För någon som borde vara utdöd för 65 miljoner år sedan framstår ju burka och hedersmord som något riktigt modernt.

FotbollsVM nästa år och T-rex har redan gjort självmål. :hihi

Markus skrev:
Och vad t-rex tycker om Sverigedemokraterna vill jag minnas att han basunerat ut.

Ja jag säger som George W Bush då han mötte protesterna från diktaturkramarna inför inva...jag menar befrielsen av Irak.

"Är det inte underbart med yttrandefrihet" :tungan

(fritt översatt av en agronom likt mig)

Fast T-rex river väl ner deras reklam och vill väl tysta alla feltyckare han kommer åt.

Markus skrev:
...

T-rex, ska det här tolkas som att du anser muslimer vara bakåtsträvare?

Nej.

Däremot idealiserar de ett samhälle som de anser sig ha haft en gång i tiden och anser att framtiden ligger i ett sådant samhälle. Huruvida sedan den enskilde muslimen vill återgå till att bo i en hydda som på den gamla goda tiden vet jag inte, men jag vilar i trygg förvissning om att ha17 har koll.

ah17 skrev:
...

Fast T-rex river väl ner deras reklam och vill väl tysta alla feltyckare han kommer åt.

Hmm... Ingår jag i den allomfattande konspirationen för att tysta ner alla sanningsägarna? Fy fan, som man säger...

t-rex skrev:
Nej.

Däremot idealiserar de ett samhälle som de anser sig ha haft en gång i tiden och anser att framtiden ligger i ett sådant samhälle. Huruvida sedan den enskilde muslimen vill återgå till att bo i en hydda som på den gamla goda tiden vet jag inte, men jag vilar i trygg förvissning om att ha17 har koll.

Vilka nya (och därmed positiva) influenser tycker du muslimer i sverige står för?

Kanske det här:

"Det är tveksamt om kvinnor bör ha rätt till ett eget socialt liv utanför hemmet"

Abd al Haqq före detta Leif Larsson.

Holländare är väl det bästa tänkbara för oss sporthojare?
1 Grevens mcdelar, som förser oss med delar.
2 Ten-kate, som trimmar Honda mm åt oss.
3 Mile Pajic, som utvecklar Lazer exhaust åt oss.
4 Roelofs race-service, som trimmar motorer åt oss.
5 Heiniken, Oranjeboom och Bavaria, som dom flesta vet vad det är.
Ja listan kan göras hur lång som helst. Jag vet inga andra Europe`er som
tillför oss lika mycket(intressanta grejer) och trevliga är dom oxå.

Jaha efter en kväll på stan tar man vagnen hem, och ska snällt och lugnt hoppa ur sitt säte för att stiga av, när man möts av kommentaren , "eyy jävla svenne ska du gå förbi eller, ahh jävla svennar på hela vagnen fan."
Sagt av en tjej i 14 års åldern, snacka om anpassning till civilserat beteende. Vissa verkar fortfarande använda sig av djungelläten och ohyffsat språk. Blir så jävla trött på snorungar som skriker svennefitta till folk hit å dit, kallar tjejer för horor utan anledning etc. Konstigt att mönstret hela tiden upprepas.

ah17 skrev:
Vilka nya (och därmed positiva) influenser tycker du muslimer i sverige står för?

Kanske det här:

"Det är tveksamt om kvinnor bör ha rätt till ett eget socialt liv utanför hemmet"

Abd al Haqq före detta Leif Larsson.

Eller kanske inte. Intressant dock att du klumpar ihop muslimer i gemen med vad Leif Hansson tycker.

t-rex skrev:
Intressant dock att du klumpar ihop muslimer i gemen med vad Leif Hansson tycker.
Det dräller ju inte av muslimer som går i första ledet för kvinnans frigörelse, homosexuellas rättigheter eller tolerans över huvud taget. Jag har i alla fall missat det i så fall.
Var det Sveriges Muslimska råd som för cirka fem år sedan ville ha egna äktenskapsdomstolar?
Nalin Pekgul är väl undantaget som bekräftar regeln.

Markus skrev:
Det dräller ju inte av muslimer som går i första ledet för kvinnans frigörelse, homosexuellas rättigheter eller tolerans över huvud taget.

Ja, tolerans och kampen för homosexuellas rättigheter är ju frågor för vilka du kämpar i första ledet! :rolleyes: :hihi

korvgubbe skrev:
Ja, tolerans och kampen för homosexuellas rättigheter är ju frågor för vilka du kämpar i första ledet! :rolleyes: :hihi

Allt är inte svart eller vitt som du brukar säga, jag vågar påstå att jag kämpar för tolerans då jag ofta ifrågasätter folks fördomar om t.ex. invandringskritiker eller kristna grupper. Tolerans är nämligen inte bara att värna sexuellt avvikande och oinskränkta rättigheter för fundamentalister. :7peta

tassen skrev:
Holländarna har en jävla massa knark med sig hit.
Entrepenörer å egenföretagara, tjena, :gnissla , ""up in the :arsele""

Mest liberala drog lagarna i europa, nu kommer dom hit å ska ha hemspråksundervisning å egna kulturcentra i form av coffeeshops.

Gött!!! Äntligen :D

Maxxi skrev:
"eyy jävla svenne ska du gå förbi eller, ahh jävla svennar på hela vagnen fan.".
Hennes pappa kanske inte hade något jobb? Eller hennes bror kanske blivit nekad på krogen?

korvgubbe skrev:

Du glömde integration och jämlikhet inför lagen. Några av hörnstenarna i Mackans resonemang.

I övrigt har jag försökt läsa ikapp helgens diskussion. Har ni kommit fram till något mer än att Ah17 kan söka på "invandrarbakgrund" på nyhets-sajterna?

ah17 skrev:

Vilken del av artikeln får din uppskattning? Att nassesvinen har gjort ett onödigt, verdervärdigt våldsbrott till en högtid eller att det folk är så förbannat korkade att de inte ens kan sköta en antirasism-manifestation utan att det skär sig. Jag tycker hela artikeln är sorglig.

Lustigt sammansträffande förresten. Killen som gjort sig känd för samma diskussionsteknik som dig, dvs "inga åsikter - bara gnäll", ledde också iväg våra diskussioner till Salem och de vedervärdigheter som skett sen nassepacket gjort någon typ av martyr av den ihjälslagne tonåringen...

Markus skrev:
Hennes pappa kanske inte hade något jobb? Eller hennes bror kanske blivit nekad på krogen?

Eller så var hon en bortskämd snorunge son nyss hade kickat en pensionär i en mörk gränd.

Lätt att vinkla det man inte vet.

"Vid busshållplatsen hölls sedan tal på både svenska och tyska, med utfall mot invandrare."

Alltså även om man är nazist ska man inte känna sig ganska löjlig när folk börjar prata på Tyska?

honkiie skrev:
....
Alltså även om man är nazist ska man inte känna sig ganska löjlig när folk börjar prata på Tyska?

Dom här killarna har en förmåga att lyssna på ALLA som kan formulera ord med tre stavelser eller fler utan "öööh"-pauser. Gäller även det skrivna ordet "'Förintelsen har inte ägt rum för det står i det här dokumentet som jag har hittat på nätet...."
...det skrivna ordets makt.

Last edited:
Chrille skrev:
Dom här killarna har en förmåga att lyssna på ALLA som kan formulera ord med tre stavelser eller fler utan "öööh"-pauser. Gäller även det skrivna ordet "'Förintelsen har inte ägt rum för det står i det här dokumentet som jag har hittat på nätet...."
...det skrivna ordets makt.

Pratar du om dina kära muslimer nu?

"WASHINGTON (Reuters) - Comments by Iranian President Mahmoud Ahmadinejad expressing doubt about the Holocaust and suggesting Israel be moved to Europe are appalling and reprehensible, the U.S. State Department said on Thursday.

"
http://today.reuters.com/news/newsa...2125_RTRUKOC_0_US-MIDEAST-IRAN-USA.xml&rpc=22

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg