Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

korvgubbe skrev:Hade någon haft en Universallösning så gissar jag att den redan presenterats..
Jag ber om ursäkt för att jag genom ovanstående påstående även gör klart att
-" ut med packet-lösningen" i mina ögon inte är någon bra universallösning...
korvgubbe skrev:Så av det jag läst i det du skrev hittar jag inget som står i total kontrast med mina egna åsikter, även om du verkar leva i tron om att jag vill sitta å spela blockflöjt med alla våldsbrottslingar och heller inte kan tänka tanken på att utvisa de som begår brott.....
t-rex skrev:Men det ÄR ju muslimernas fel.
ah17 skrev:På vilket sätt anser du att Islam berikat Sverige?
Halogen skrev:Är det ett tvång då? På vilket sätt har hinduismen berikat Sverige?
Markus skrev:Vadå tvång?
Indiskt käk är gott. Kyckling Madras t.ex.
Du kan ju massutvandra till USA så slipper du problemen i Malmö.ah17 skrev:Somliga tycker att Coca Cola och hamburgare är gott. Och vad jag vet så har jänkarna inte direkt massinvandrat till svedala, tyvärr.
Gustav O skrev:Du kan ju massutvandra till USA så slipper du problemen i Malmö.![]()
vI haR jU fåT ZlaTan tiLL vÅrt lAndslag, dIn raSsSiStah17 skrev:På vilket sätt anser du att Islam berikat Sverige?
ah17 skrev:På vilket sätt anser du att Islam berikat Sverige?
t-rex skrev:Antingen så tycker man att det är positivt med nya influenser i sitt liv och sin omvärld, eller oxå gör man det inte.
ah17 skrev:Jasså du är en sådan som ser allt i svart eller vitt?
...
t-rex skrev:Jo, du ger onekligen intryck av att använda proportionalitet i varje aspekt av ditt tänkande och tyckande.
ah17 skrev:Du menar som att påstå att:
antingen gillar man nya influenser eller inte.
...
t-rex skrev:Jag väljer att tro att du begriper vad jag menar. Jag är inte säker på det, men jag hoppas.
ah17 skrev:Fredagsnattens mångkulturella smörgåsbord i skåne:
De två slog honom i ansiktet och när han föll till marken fortsatte misshandeln. Enligt polisen ska en av männen ha satt sig på 25-åringen medan den andre sparkade och trampade honom i huvudet tills han förlorade medvetandet.
http://sydsvenskan.se/lund/article131017.ece
Med flera knivhugg attackerade de okända männen ett yngre par som promenerade längs Lasarettsgatan i Lund natten till lördag.
ah17 skrev:Din favorit Markus?
t-rex skrev:...strävar efter samma sak som muslimer...
Markus skrev:Jag skulle kanske inte kalla det favorit, men det är helt klart ett Topp 10 citat.
T-rex, ska det här tolkas som att du anser muslimer vara bakåtsträvare?

Markus skrev:Jag skulle kanske inte kalla det favorit, men det är helt klart ett Topp 10 citat.
T-rex, ska det här tolkas som att du anser muslimer vara bakåtsträvare?
Maxxi skrev:t-ReX äR rASSsiSt faTar du vel![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |