Invandrare på MC?

Status
Ej öppen för fler svar.
Som sagt, med hjälmen på är det inte lätt att se vem som kör. Jag saknar fotomodellbrudar på hoj, men vem vet, de kanske kör förbi hela tiden & vinkar glatt men ingen ser pga den stora hjälmen.

Tycker din fråga e lika dum som du själv verkar va!
PGA hjälmen kanske?
e kurd åker MIN egen hoj som INTE är stulen och nu kommer du bli chockad,och för att spräcka en till fördom: jag är ingen pizza bagare utan mäklare.
Här förrästen många invandrar polare som åker hoj.

Dom har för dålig ekonomi har hört att dom får 2000kr/månad och det är inte mycket att leva på om man har familj (+ svårt att få jobb osv). Därför "måste" invandrarna begå brott ist så att dom kan tjäna mera pengar.

Men sen har jag även märkt att min kompis som kommer från Iran knappt vågar korsa en väg förän hela vägen är fri från bilar, hans förklaring på de var att i Iran så kör dom som galningar osv. Där stannar ingen och det finns (märks kanshe inte) inte något som heter väjningsplikt, lämmna företräde och högerregel osv. Där är det fräckast kör som gäller!

Hmm… de var ju nog väldigt lite! :näsblod

I Finland fick de förut; gratis lägenhet, helt ny renoverad, möblerad + ~1200€/mån + okänd summa per barn ca: 500€ dvs. ~11 000- 30 000 kr/mån per familj!!! Mycket mera än vad en arbetslös/åldringar/studerande får! :huvet Åt helvete va de systemet var orättvist. Numera får de mycket mindre etc. en lägenhet, men ingen säng, dock en madrass och sådana nödvändiga saker. Resten får de skaffa själv! :yoparty :yoparty :yoparty
Dock så har vi även ett par med invandrarbakgrund här so kör MC… så de existerar nog!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien