Intrusion attempt detected

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag har i två dagar haft stora problem med att komma in i min tråd om gruppköp av kraschpuckar. När jag klickar på länken så får jag ett varningsmeddelande från Norton Ativirus med texten "Intrusion attempt detected". Därefter kan jag inte surfa på SH alls. Allt annat funkar som vanligt. Startar jag om datorn så kommer jag in typ en gång i den tråden och sen är det samma visa. Jag har ADSL med dynamiskt ISP (antar jag).

Det är bara när jag försöker komma in på gruppköpstråden detta händer. Vad är det som händer och vad kan man göra åt det?

Tacksam för all hjälp :tummenupp

Du menar dynamisk IP-adress-tilldelning. Spelar kvittar i detta fall.

Kolla ditt virusprog, uppdatera och kör en full viruskoll på din dator. Gå sedan in i din webläsare (Internet Explorer kanske?) och töm alla cachar. Finns under inställningar, heter töm allt offline eller nåt i den stilen.

Inte säker på att det fixar biffen men det är värt ett försök.

Zee skrev:
Du menar dynamisk IP-adress-tilldelning. Spelar kvittar i detta fall.

Kolla ditt virusprog, uppdatera och kör en full viruskoll på din dator. Gå sedan in i din webläsare (Internet Explorer kanske?) och töm alla cachar. Finns under inställningar, heter töm allt offline eller nåt i den stilen.

Inte säker på att det fixar biffen men det är värt ett försök.
Ja, jag menar nog IP-adress-tilldelning. Fast jag är itne säker på vad jag menar. Jag har inte fast IP-nummer ivf. Min tanke var att jag kommer in EN gång när jag startar om datorn och att det kan bero på att jag då fått ett nytt IP-nummer.

Jag har tömt alla cacharna, men inte kört en fullständig virusscan (tar ju en stund att göra...). Norton är nyuppdaterat.

Kört en full viruskoll nurå? Hittade den någe?

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard