Intruder bobber

Dåligt väder ute och hade tänk jobba ute med hojen idag. Vart lite å jobba i datorn istället. Vad tycker ni?
crom eller svart?
IMG_20200511_122057.jpg
IMG_20200511_122057 copy.jpg

Tror du gav mig rätt svar där. Gillar svart mer, då jag redan lackat lyktan så lär jag väl fortsätta.

Dåligt väder ute och hade tänk jobba ute med hojen idag. Vart lite å jobba i datorn istället. Vad tycker ni?
crom eller svart?
View attachment 454015
View attachment 454016

Krom, jag blir alldeles spyless på att det ska lackas svart på gud vet vad på bobbers och cafe racer, undantaget då det gäller svart är Vincent cyklarna dom ska vara svarta ;) Även kromad lyktsarg till framlyset skulle vara fint ;)

Åker ju också 60:a Cadillac så det säger kanske en del om mig även om den är lite kromfattig mot bilmodellerna två år tidigare;)

Gillar annars stuket på hojen :)

Förstår vad du menar, har varit velig i hur jag vill ha det. Men gillar ändå hur den ser ut svart, men kommer att behålla en del krom:kär

Är det nåt som då ska vara svart enligt mig på en sån där hoj är det ju cylindrarna, lämna resten blankt. Jag tror det skulle se snyggare ut med mer stuk av gjutjärnscylinder på den hojen.

Nyheter
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm