Intresserade av sponsring?

Status
Ej öppen för fler svar.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Jag jobbar på ett hälsoutvecklingsföretag och vi ska utveckla ett sponsorpaket för olika idrottare! (och självklart kommer jag att se till att motorsportare ska vara med!)

KRAV: Personerna vi söker ska vara lite "lokalkändisar" dvs förekomma i lokalblaskan, på TV, osv. och ha gärna ha lite känningar i företagen på orten.

Ni som jagat spons vet alla hur det är: -Tiggeriverksamhet.

"- ge mig pengar så får du ha loggan på min hoj!" Svaret blir då oftast: "-Vad vinner VI på det?" Inom små idrotter så är det väldigt svårt att få företag att skjuta in några större summor.

I korthet är tanken så här:
Ni får en liten "säljutbildning" hos oss och får då utbilding av våra hälsoutvecklingsplaner på företag, detta innebär att när ni pratar med företagen så kan ni erbjuda våra hälsoutvecklingsplaner för hela företaget, alltså har ni något att erbjuda och får då en lättare väg in.
Om ni lyckas boka in ett möte som vi åker ut tillsammans på som leder till affär så får ni en bra bonus av oss + (antagligen) spons av företaget i fråga! En win -win!:D

Gäller så klart ALLA idrotter, så om du känner någon inom någon annan idrott som stämmer in på profilen-Tipsa!

Intressant?
PM:a mig vem du är, vad du gjort, i vilken idrott och skicka med din mail!

//

Så de gör ert säljjobb eller? Ursäkta om jag låter skeptisk :D

Sorry men det där låter mer som vanligt provisionsbaserat säljjobb. Vill ni sponsra förare så får ni göra det men jag tycker inte detta är riktigt Racingforumrelaterat. Swedie kan vara av en annan åsikt och då får han öppna tråden igen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...