dr snuggles
Ny medlem
Jag är intresserad och ska ev. köpa en ny hoj i helgen men har lite funderingar som jag själv inte lyckats luska ut vad de står för. Som förtydligande så har jag beställt faxutdrag redan till plugget men kan först komma åt detta imorgon och hoppas någon här kan ge mig lite matnyttig info om detta. Den är privatimporterad...
Jag har gjort ett begränsat utdrag på transportstyrelsen.se på en hoj, hojen i fråga har ett registreringsnummer men inte i trafik, eller är det något jag missuppfattat?
Ska hojen göra nån reg-besiktning/vanlig besiktning?
I alla fall, detta är tilläggsinformationen:
"T14D FORDONET TIDIGARE TAGET I BRUK MED STÖD AV EG-TYPGODK I STAT INOM EUROPEISKA EKONOMISKA SAMARBETSOMRÅDET(EES). FORDONET SKA EFTER NATIONELLT GODK FORTFARANDE BETRAKTAS SOM EG-TYPGODK."
Jag har gjort ett begränsat utdrag på transportstyrelsen.se på en hoj, hojen i fråga har ett registreringsnummer men inte i trafik, eller är det något jag missuppfattat?
Ska hojen göra nån reg-besiktning/vanlig besiktning?
I alla fall, detta är tilläggsinformationen:
"T14D FORDONET TIDIGARE TAGET I BRUK MED STÖD AV EG-TYPGODK I STAT INOM EUROPEISKA EKONOMISKA SAMARBETSOMRÅDET(EES). FORDONET SKA EFTER NATIONELLT GODK FORTFARANDE BETRAKTAS SOM EG-TYPGODK."