Intressekoll: Sporthoj.com-regskyltshållare

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tja! Har möjlighet att ordna fram sådana här för en hundralapp styck.

sporthojskylt.jpg

Vore det intressant att ha? Ni måste ju hålla upp era skyltar på ett ordentligt sätt :tummenupp

Swedie skrev:
2200256 Tja! Har möjlighet att ordna fram sådana här för en hundralapp styck. Vore det intressant att ha? Ni måste ju hålla upp era skyltar på ett ordentligt sätt :tummenupp

Antar att den är anpassad för vägverkets standardskyltar och ej för miniskylt då eller?

Kan du inte fixa dit en liten reflexbit också som är godkänd men inte lika ful som orginal brukar vara?

Aleleo skrev:
2200391 Kan du inte fixa dit en liten reflexbit också som är godkänd men inte lika ful som orginal brukar vara?

ska man vara laglig nu oxå :4skrika

vet inte riktigt hur jag ska sätta min plåt, men tror jag klarar mig utan hållare..

Intressant, japp, bättre än den jag har nu som visar ett företag jag inte vill ha med att göra... :3freak

Nja känns svårplacerad inne i skärmen...hehe fin tanke iaf Swedie....

En sån där skulle jag kunna tänka mig! :tummenupp

Edit: Då är ju bara frågan var du ska dra gränsen för vilka som får ha den! :wiggle

Fresh :tummenupp

Va, ingen HD åkare som signat sig för ett ex :va

Passar inget bra under skärmen, men hade det följt med ett fäste så hade jag blivit laglig..

Aleleo skrev:
2200391 Kan du inte fixa dit en liten reflexbit också som är godkänd men inte lika ful som orginal brukar vara?

Du kan köpa en reflex och fästa den direkt på skylten... Kostar ungeär 12 kr på mekonomen. Godkänt vid besiktning!

Back