hållundan skrev:2328636Drar nog dit om en halvtimme, timme kanske... Får se. Har lite svårt för att planera.![]()
Ska vi träffas kl 4 vid Angeredskrossen då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:2328636Drar nog dit om en halvtimme, timme kanske... Får se. Har lite svårt för att planera.![]()
Ja, det kan vi nog säga...Mögel skrev:2328643Ska vi träffas kl 4 vid Angeredskrossen då?
hållundan skrev:2328647Ja, det kan vi nog säga...
Eller en kamera!Mögel skrev:2329004Kvaleten på korten jag tog suger.Måste köpa ny telefon.
hållundan skrev:2329010Eller en kamera!
Det var ball idag, fast rätt jobbigt.
![]()

Alex 6R skrev:2329906Hur är beläggningen där nu för tiden. var där förra året och tyckte att den var lite halvkass, lr har jag fel?
Lion skrev:2373150Det regnar ju som faaaan här, suttit hemma de senaste dagarna o inte gjort ett skit!
Så fort solen dyker upp igen får vi bestämma en ny tid![]()
Mölndal är inte Gbg!Rasorblade skrev:2373156torrt å fint i mölndal![]()
Lion skrev:2373235Mölndal är inte Gbg!![]()
Där finns väl ingen raka som krossen?
Rasorblade skrev:2373271Hmmm...har faktiskt inte kollat upp det......
Kvist skrev:2376530Imorgon skall jag helt enkelt läsa här innan jag sticker ifrån jobbet så jag hämtar hojen direkt
Jävla typiskt att det skulle bli så bra just idag, när jag fick ändan ur att dra mig till gymmet för att börja lite smått...

Jag måste smygstarta för att komma i kläderna igenpeteR1000 skrev:2376584Hehe..gymmandet börjar när hojsäsongen slutar![]()

Henkepenk skrev:2376517I Åbroindustriområde vid Astra finns den en del rakor, de duger för mig att öva på än sålänge! Men ni andra behöver väl en flygraka minst?
Sen finns det ju en lång raka i almedal bakom Volvo, den är nog 600 meter eller nåt.
ska ut imorn på en riktig tränings dag tänkte jag oavsett väder...Alming skrev:2376715Men Almedal är väl nästan göteborg???

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |