Intressekoll gruppköp laptimer.

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
VBK har somnat in och snackar mest om att tracka folk. :tungan

Ä vafan. några dagar till... Vi har alla olika preferenser. Nu har det gått en vecka till. Det är några dagar för mig. Hade ju hoppats få en innan säsongen är slut. Aja dags att dra till kinnekulle för lite bana. Får hoppas det hänt något till måndag när man e tillbaka annars får man väl börja köpa för 2100:- via eflay om inte de för 2 1800 finns kvar.
 

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
FÖÖÖÖÖR i helvete hur svårt skall det vara att skicka eller få en offert på några sketna elektronikprylar? finns det verkligen ingen annan väg att gå om Motoaction fastnat i sirapen? Finns det inte en annan laptimer som kan vara intressant från ett ställe som är intresserad av att sälja???

Du är ju väldigt aktiv förövrigt på SH men inte uppdaterat något på en vecka... Vad händer? eller rättade sagt vad händer inte?

Vi får tyvärr vänta några dagar till på ett pris, Italiens finanser och är tydligen i uppror:va

Motoaction som är den jag förhandlar med och som skulle återkomma med priser i dag har lite bökigt med Italien:D hur nu det kan komma sig?

Hoppas på ett bra pris i nästa vecka:)
 

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Landskrona
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Jag tror nog herr Vbk ger oss priserna så fort han får reda på dom.
Att tjata lär ju inte skynda på prosessen nått vidare tror jag.
 
Last edited:

Bjork3n

Medlem
Gick med
24 Jan 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Ktm 690 smc 2011
Tror inte de är Motoaction som är sega , ett av dom få ställena jag besökt som har grym service!
Tror snarare att de är Motoactions leverantör som segar..
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Världens Bästa Krille sover nog för tillfället, han behöver det - tro mig! (gamlamänskainteköramotard)
Priserna kommer nog upp antingen i helgen eller början nästa vecka skulle jag tro (utefter vad jag pratade med honom om idag).
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Världens Bästa Krille sover nog för tillfället, han behöver det - tro mig! (gamlamänskainteköramotard)
Priserna kommer nog upp antingen i helgen eller början nästa vecka skulle jag tro (utefter vad jag pratade med honom om idag).
Jag är också gammal men jag sover inte! :mad: (Inte riktigt än i alla fall)
Ja, ja, säsongen är över (för min del) så det kan egentligen kvitta men besked är alltid trevligt att få. :tummenupp
 

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Jag är också gammal men jag sover inte! :mad: (Inte riktigt än i alla fall)
Ja, ja, säsongen är över (för min del) så det kan egentligen kvitta men besked är alltid trevligt att få. :tummenupp

agree! ovissheten är alltid jobbigast :O

Nåväl köpte 2 st av den billigare varianten av den "konkurrerande" mc klubben precis. Lär bli en mindre av den dyrare här som det ser ut just nu.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5323645#post5323645

Ett par inlägg ner i nedanstående tråd så finns det en hygglig laptimer att köpa
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74669

Med tanke på att den laptimern vi pratar om går att få för 2100:- på ebay. dvs. billigare än den du länkade (2500:) till så vet jag inte vad vi har att tjäna? det står heller inte om den är aim eller xt kompatibel och så beprövad på hoj vet jag inte heller om den är?
Den vi är på g med är i mitt tycke snyggare också.

Tack för tipset dock.
 
Last edited:

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
agree! ovissheten är alltid jobbigast :O

Nåväl köpte 2 st av den billigare varianten av den "konkurrerande" mc klubben precis. Lär bli en mindre av den dyrare här som det ser ut just nu.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5323645#post5323645



Med tanke på att den laptimern vi pratar om går att få för 2100:- på ebay. dvs. billigare än den du länkade (2500:) till så vet jag inte vad vi har att tjäna? det står heller inte om den är aim eller xt kompatibel och så beprövad på hoj vet jag inte heller om den är?
Den vi är på g med är i mitt tycke snyggare också.

Tack för tipset dock.


Om fler köper laptimern så blir givetvis priset bättre (läs under 2000:) rek pris är dock 279USD + frakt + tull&moms

http://www.longacreracing.com/instructions/inst.asp?instid=118

P.s jag är JAWS
 

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Om fler köper laptimern så blir givetvis priset bättre (läs under 2000:) rek pris är dock 279USD + frakt + tull&moms

http://www.longacreracing.com/instructions/inst.asp?instid=118

P.s jag är JAWS

Alltid trevligt med alternativ men jag är fortfarande väldigt tveksam om den ersätter behovet eller är bättre än den andra vi köper hem för 345:- i en annan tråd.

Är den aim eller xt kompatibel då?
RÄTT VIKTIGT SÅ ATT DET INTE SITTER 20 olika typer av SÄNDARE EFTER BANKANTEN.

plus i kanten:
Går det att tanka ner data via USB?

Manualen till den lämnade rätt många frågetecken och var långt ifrån informativ när det gällde teknisk data.
http://www.longacreracing.com/instructions/text/21710PI.pdf
 
Last edited:

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Har du gett upp eller vad händer?

Det var längesedan du visade ditt plyte i tråden. Ge oss lite info är du snäll. Verkar det hopplöst är det ju bättre att beställa ett kit för 2100 från ebay eller titta på annat alternativ?!


Vi får tyvärr vänta några dagar till på ett pris, Italiens finanser och är tydligen i uppror:va

Motoaction som är den jag förhandlar med och som skulle återkomma med priser i dag har lite bökigt med Italien:D hur nu det kan komma sig?

Hoppas på ett bra pris i nästa vecka:)
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Har skickat ett PM till VBK och frågat om jag ska ta över gruppköpet. Har fått pris på ca 2000kr/st om vi köper ca 20st och då tjänar jag miljoners kroner på det :)
 
  • Gilla
Reaktioner: GT

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Har skickat ett PM till VBK och frågat om jag ska ta över gruppköpet. Har fått pris på ca 2000kr/st om vi köper ca 20st och då tjänar jag miljoners kroner på det :)
Jag är fortfarande intresserad men målpriset bör vara 1800 för min del.
 
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
Behöver en jag med :)

1. Bjork3n
2. m4rtin
3. m4rtins polare
4. Sofiiiiiiiiiiiiiiiiii
5. Maverick
6. Ripster
7. Kimi
8. Andre A
9. Bjurling
10. teXmeX
11. Richo 2st
12. BlazingBlomman beroende på pris 2st
13. LiNiC. Beroende på pris.
14. Nilssson
15. maxx
16. Yami (intresserad men priset)
17. Zimono
18. DasPB
19. R750
20. Zmurfaset
 
Last edited:
Nyheter
Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

Top