Intressekoll gruppköp iPhone 8GB

Man behöver inte skriva värdet.
Men det kan stå dig dyrt om det försvinner på vägen.

Själv har jag klarat mig bra med fallskärm,skidor och kamera linser osv.

Men man tar som sagt risken att dom inte kommer fram och då står man där.:näsblod

Oftast slipper man inte tull och moms för det...
Man ska faktiskt momsa marknadsvärdet vid import... Man är som amerikansk avsändare skyldig att skriva värdet på prylen på paketet. Man kan ju alltid försöka att skriva ner vädet, men i många fall funkar det inte.

Jag har provat många gånger.. Visst ibland slipper man igenom men verkligen inte varje gång.

polarens moster brukar skicka spel o massa annats skit som vi beställer.. packar hon bara om det så det inte ser ut som något nytt så brukar det gå fint..

men då e det fan bättre att be någon i usa att skicka den som gåva så slipper du tull o sånt osså ju.. var kan man låsa upp dom? för pröja så mkt för något man kan kommar runt 3000 e ju lite dumt..

Det kostar inget att låsa upp den. Det kan jag köra till alla gratis .... om man inte vill göra det själv. Beställer flera gånger i månaden från USA och mellan 2-5% har jag behövt tulla för. Beror på hur bra man känner den man beställer av ....:tummenupp

Det blir dock ingen 3G-version av iPhone, säkert till mångas besvikelse. Steve Jobs förklarade att Apple tycker att de 2-3 timmars batteritid 3G innebär är på tok för lite och att detta måste rättas till innan de satsar på en 3G-version av iPhone. Han nämnde "någon gång nästa år".

Intressant läsning, så de ska leva enbart på sin design? Under året kommer konkurrenterna med HSPA eller åtminstonde HSDPA ("Turbo 3g") mobiler och apple klarar inte ens att ha anständig batteritid på "vanlig" 3G?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman