Intressekoll för pub-kväll i Lund.

Jag måste dessvärre arbeta kväll den 8:e men jag kikar vidare på ett datum i veckan efter, eller rent av redan i helgen? Dricka öl i grupp kan man ju göra fler gånger.:D
Jag ska kolla runt på lite ställen, men utbudet är väll ganska välbekant i vår vackra stad.
Lämplig tid tänker jag 1900 och framåt så att alla hinner hem från arbete och annat och flickorna kan måla ögonen om det mot förmodan skulle komma några.:crash

Jag måste dessvärre arbeta kväll den 8:e men jag kikar vidare på ett datum i veckan efter, eller rent av redan i helgen? Dricka öl i grupp kan man ju göra fler gånger.:D
Jag ska kolla runt på lite ställen, men utbudet är väll ganska välbekant i vår vackra stad.
Lämplig tid tänker jag 1900 och framåt så att alla hinner hem från arbete och annat och flickorna kan måla ögonen om det mot förmodan skulle komma några.:crash

Fredag luktar fint för mig :D :beer:

Vad säger ni om att ses på restaurang inferno i morgon vi 1900? Ligger i wickmanska gården bredvid universitetsbyggnaden( den stora vita)? Har ett härligt sortiment av pilsner och tydligen även god mat för oss hungriga.

Jag hänger med!

Härligt! Någon annan som tänker droppa in också?

Jag är ganska lätt att känna igen i min svarta DePalma jacka och flanellskjorta så vart välkomna och ta en bärs!

Härligt! Någon annan som tänker droppa in också?

Jag är ganska lätt att känna igen i min svarta DePalma jacka och flanellskjorta så vart välkomna och ta en bärs!

För att det inte ska bli frågetecken, det är alltså ikväll, fredag, som det blir ölandes...

Vi hade följe hem i lördags, tror jag. Den vita "traktorn" som hakade på dig och Hornet'en

Magnus, by the way.. :hej

Aha, du ser.... Nån är det alltid som man gazzat ihop med:banana
Danne

Tycker att det borde göras en repris sjöslaget ni förbereder ikväll då man inte kan delta:rolleyes:.... Kanske kan hålla onsdag nästa vecka öppen ändå för en bira eller två?:)

Får stå över i kväll, men ser fram emot nästa tillfälle.

Jag är skitrolig när jag fått nåra bira.

Håller onsdag fri sålänge.

Tycker att det borde göras en repris sjöslaget ni förbereder ikväll då man inte kan delta:rolleyes:.... Kanske kan hålla onsdag nästa vecka öppen ändå för en bira eller två?:)

Jes, 8e är fortfarande planerad öldrickardag. Ni får utvärdera Inferno ikväll så tar vi ett återbesök där nästa vecka.

Rallyfisken har anlänt och kan meddela att ölen är mycket god! :fyllisar

Ska försöka vara bättre med tiderna i fortsättningen. Det blev lite hastigt senast, men trevligt. :)
Jag kommer som sagt inte kunna hänga på den 8:e då jag jobbar kväll. Men ni kan säkert styra upp något trevligt utan mig.:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman