Intressekoll för pub-kväll i Lund.

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Hej på er kära sporthojs-bröder och systrar!

Med hänsyn till det rådande klimatet och ångesten det medför så tänkte jag höra med er om vi kollektivt skulle dränka våra sorger på en i förväg bestämd plats. Förslagsvis där det även finns möjlighet att inmundiga föda av värdig kvalitet.

Datum och tidpunkt tänkte jag lämna öppet för debatt men inom de närmsta veckorna hade väll varit trevligt? Personligen känner jag att det hade varit roligt att få lite ansikten på alla namnen som figurerar på detta eminenta forum. I och med att vi är svenska så kanske lite av den sedvanliga blygheten skulle försvinna om vi var ett lite större sällskap.

Självklart är även "tillresta" välkomna att deltaga. Det vill säga boende i våra härliga kranskommuner.

Lätt på så länge det är en helg på en ojämn vecka:fyllisar... Helger jämna veckonummer är helt körda....

Fy fan va nice, hade jag bott närmare hade jag tecknat mig direCt. Lova ta en skål för Swedie, de e han värd.

Fy fan va nice, hade jag bott närmare hade jag tecknat mig direCt. Lova ta en skål för Swedie, de e han värd.

Jag har hört att Bushido har en extra säng i källaren så det är bara att komma.:brynad

Va roligt att det blev ett uppskattat initiativ. Sprid vidare så ska jag se om jag inte kan rodda ihop något mer organiserat. Förslagsvis på ojämna veckor och helger.

jag dyker gärna upp om jag kan, är kanske inte något känt namn här men lär gärna känna fler likasinnade :hej

Tycket att den 8:e maj låter bra jag med. Vad säger ni andra?

Ska ta hand om knodden själv för första gången den 9:e så det får bli en osedvanligt torr kväll för mig den 8:e isf.. :banghead:

8e maj är inte helt omöjlig, dock gazz från S-torp:fakta så får jag bara veta platsen så ska det väll inte vara några problem att komma lite senare:fyllisar.....

jag dyker gärna upp om jag kan, är kanske inte något känt namn här men lär gärna känna fler likasinnade :hej

Känner ingen som står med här, men det är ett ypperligt tillfälle att slå glasen ihop med likasinnade:hej

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...