Intressekoll för Nürburgring

Och just det, David får under inga som helst omständigheter visa väg ner med mindre än att han har GPS. :mattias

Då är han på samma nivå som mig när jag skulle till Polen o köra in via gränsen vid Cottbus. Väl framme såg gränsstationen annorlunda ut o jag var vid Frankfurt :glömdet

Nürburgring. Motorsportens mekka.

Tänk sommar, tänk att ligga och pressa varv efter varv, tänk att strosa rundor och spana in alla roliga bilar och hojar som samlas där, tänk att äta gorgonzolafileten på restaurang Pistenklause, tänk att dricka öl i en restaurang där alla väggar är prydda av racingdelar, tänk att titta i det enorma motormuseet, tänk att ha nästa RoH-gocartbatalj på gocartbanan vid Nürburgring? :banana

Vilka kan tänkas vara intresserade av det?

Ni som är intresserade;
När vill ni?
Vad vill ni mer? (Deviation för MotoGP, F1, Reperbahn, et.c...)
Följebil?
Resväg?
Tidsåtgång?

http://www.nuerburgring.de/

Spåna på! :tummenupp

Yes...Yes...Yes...:2cool

:hojraket

Jag ska byta jobb till våren och det innebär nog att jag inte kan gå ifrån hur som helst. Jag kan i nuläget inte säga om jag kan följa med eller inte. Kommer jag loss då åker jag givetvis med om jag kommer få några semesterdagar över dvs.

Är inte alls omöjligt jag hänger på i följebil med alla däck och reservdelar.
får dock ha 3 tankbilar efter mig

ok då blir det några dagar altså, du brukar åka dit lr, mer folk som ska me?
Har trådskaparen mfl kommit nåt längre i planeringen?
många frågor men vafan:tungan

Jag brukar försöka åka ner ett par veckor om året.
Denna helgen har vi bokat rum för 19 NV-skåningar.

ok då blir det några dagar altså, du brukar åka dit lr, mer folk som ska me?
Har trådskaparen mfl kommit nåt längre i planeringen?
många frågor men vafan:tungan

Trådskaparen sitter just nu på en kryssningsbåt i karibien och planerar inte allt för mycket. Det är ju en stund kvar. :)

Har du många frågor är det bara att fråga på! :tummenupp

För att underlätta planerandet lite med eventuella semestrar som folk behöver plocka ut vore det kanske på sin plats att ha ett datum att gå på.

Tidigare i tråden nämndes 14-18 juni. Avresa från Helsingborg på morgonen den 14:e, avresa från Nürburg by på kvällen den 18:e. Ankomst Helsingborg bör då bli på morgonen den 15:e.

Så, det datumet som gäller är 14-18 juni.

Vilka är preliminärt på? :va

1. blacktriple

För att underlätta planerandet lite med eventuella semestrar som folk behöver plocka ut vore det kanske på sin plats att ha ett datum att gå på.

Tidigare i tråden nämndes 14-18 juni. Avresa från Helsingborg på morgonen den 14:e, avresa från Nürburg by på kvällen den 18:e. Ankomst Helsingborg bör då bli på morgonen den 15:e.

Så, det datumet som gäller är 14-18 juni.

Vilka är preliminärt på?
1. blacktriple

Det har blivit en seriekrock varför händer allt detta datum:mad:
Spanien semester, hultsfreds festivalen, och nu detta:va

Iofs kommer inte Metallica till HF, blir rastlös som fn efter 2-3 dagar på stranden vilken annica dyrkar som en gud, lika bra hon åker själv!

Då återstår i nuläget Nürburg :tummenupp

Ps,David har lovat att jag ska få prova 1098,an så detta blir ett bra tillfälle,Ds

Last edited:
1. blacktriple
2. sniper
3. Boffen

Alla som ska med bör kolla sin försäkring så att den gäller om något skulle hända på Ringen. Jag är själv osäker på att min gäller (IF).

Last edited:
Attans Attans,, ska cykla Vätternrundan just då. aja hoppas på att fler tåg kommer gå,:( och iofs så ligger nog ringen kvar hela sommaren:yoparty

Jag vill kolla upp om jag kan få ordning på cylinder nr 2 på tillern innan jag bokar upp mig på en MC semester.

Men, jag räknar med att ha semester den veckan så funkar Tillern så är jag på. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman