Intressekoll för lite Fotbolls lirande?

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Ort
Skåne
Hoj
Bmw S1000rr
Snart är det sommar 2011 och jag tror att vissa skulle må väldigt bra av lite spring efter en boll.. Inga namn... aidem, fajfor...m.fl. ;) :arsele


Har snackat med Carlsson om att hyra en inomhushall och kollar därför om vi kan få ihop något!

Har inga exakta belopp att skriva men herr Carlsson snackade om ca 450-500 för en timmes fotbollslir i en stor hall:yoparty

Sen är det ju inte alls bra för kroppen att förlora allt för många kalorier på så kort tid... så att dricka öl och grogg senare på kvällen skulle vara välbehövt tycker jag!

Vi behöver få ihop minst 10 stycken annars känns det inte lönt att gå vidare med att boka hall och sätta ett datum.

Sen om och när det blir aktuellt så delar alla som är med på hallhyran.


The List !

1. Nilssson_
2. Carlsson
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
osv
 

-=[P-son]=-

Turn In - Apex - Flat Out - Highside
Gick med
7 Jun 2009
Ort
rööH
Hoj
Yamaha R6 -00 x 2, Husa 650 Motard, Husa 450 Enduro
The List !

1. Nilssson_
2. Carlsson
3. P-son (med reservation för när det blir.... :rolleyes:)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
osv
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Snart är det sommar 2011 och jag tror att vissa skulle må väldigt bra av lite spring efter en boll.. Inga namn... aidem, fajfor...m.fl. ;) :arsele

Nu ska du inte vara sån tycker jag. Gamlingarna kan ju inte hjälpa att tyngdlagen börjar ta ut sin rätt så att där börjar samlas lite "lull lull" ovanför höftbenen.... *host*:död :brinnerup:glömdet



:D (skriver jag inte mer har aidem begravt mig i trädgården efter att han läst detta)
 
Last edited:

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Ort
Blentarp
Hoj
gsxr 1100
Min lille lille påg.:tungan
Jag är fet! Du är ful!! jag kan banta!!!:D:D
Jag har djävlar råd att äta det ser inte du ut att ha din tunne lille skinnbit:D
Äta massa pulver o skit för att kunna växa.... va fan liknar det?? nej kom hit till far så ska jag visa hur man äter.:arsele

Men hade gärna varit med på fotboll..har fan spelat aktivt i 25 år men nu säger kroppen stop så jag får hoppa över det.Men står gärna sidan om o dricker grogg... o ja jag kan ju äta något också:D:D
 

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Ort
Dalby
Hoj
Honda CBF600SA -09
The List !

1. Nilssson_
2. Carlsson
3. P-son (med reservation för när det blir.... )
4. Quman
5.
6.
7.
8.
9.
10.
osv

Har lirat fotboll på sommaren med ett gäng kompisar i malmö så kan nog fixa ihop lite folk om de skulle behövas.
 

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Ort
Skåne
Hoj
Bmw S1000rr
Nu ska du inte vara sån tycker jag. Gamlingarna kan ju inte hjälpa att tynglagen börjar ta ut sin rätt så att där börjar samlas lite "lull lull" ovanför höftbenen.... *host*:död :brinnerup:glömdet

MOhahaha nä dom kan faktikst inte hjälpa det :rofl :rofl
Är du fortfarande vid liv? annars får vi gå skallgång efter dig =)

Min lille lille påg.:tungan
Jag är fet! Du är ful!! jag kan banta!!!:D:D
Jag har djävlar råd att äta det ser inte du ut att ha din tunne lille skinnbit:D
Äta massa pulver o skit för att kunna växa.... va fan liknar det?? nej kom hit till far så ska jag visa hur man äter.:arsele

Men hade gärna varit med på fotboll..har fan spelat aktivt i 25 år men nu säger kroppen stop så jag får hoppa över det.Men står gärna sidan om o dricker grogg... o ja jag kan ju äta något också:D:D

Jag är INTE ful !! tjocka gubbe :krama:krama:arsele
Tycker verkligen du ska stå vid sidan och skrika när alla gör sina fel och dricka dig glad så du glömmer bort din kagge under brösten :D
 

PainInTheBrain

Radical Riders
Gick med
4 Feb 2010
Ort
In the söder
Hoj
Gärna något annat som går över 150kmh
The List !

1. Nilssson_
2. Carlsson
3. P-son (med reservation för när det blir.... )
4. Quman
5. PainInTheBrain
6.
7.
8.
9.
10.
osv
 

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Ort
Hus
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Fooo... foowhat????:va Lira???? Lira poker vet jag o kan jag:tummenupp. Men det här fota balle låter som något Eslövs påhitt...:arsele:tuttar:tungan
 

Carlsson

Möjligheternas kille.
Gick med
21 Mar 2003
Ort
Inte så långt från Lund
Hoj
1 st R1:a + massa annat roligt.
Martin,

Bra tråd killen!

Jag och mitt Herr middags gäng spelade för ett tag sedan på Victoria stadion i Lund. Riktigt kul att spela inomhus! Kostnaden då var cirka 450
kr för en timme.

Jag har kvar bollen och det behövs totalt en cirka 8 gubbar och tjejer, sedan kan man lira. Blir vi väldigt många får man klart ha avbytare.

Dom som inte pallar lira kan ju så klart "stå i klacken" och sedan hänga med ut på stan:D

Och efteråt kan man dra ner på stan och "snacka igenom" matchen. Brukar alltid finnas gott om ursäkter...:D

MVH

Carlsson
 

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Ort
Skåne
Hoj
Bmw S1000rr
Martin,

Bra tråd killen!

Jag och mitt Herr middags gäng spelade för ett tag sedan på Victoria stadion i Lund. Riktigt kul att spela inomhus! Kostnaden då var cirka 450
kr för en timme.

Jag har kvar bollen och det behövs totalt en cirka 8 gubbar och tjejer, sedan kan man lira. Blir vi väldigt många får man klart ha avbytare.

Dom som inte pallar lira kan ju så klart "stå i klacken" och sedan hänga med ut på stan:D

Och efteråt kan man dra ner på stan och "snacka igenom" matchen. Brukar alltid finnas gott om ursäkter...:D

MVH

Carlsson


Thank you :tummenupp

Vi är halvägs till bokning nu då :banana

Fooo... foowhat????:va Lira???? Lira poker vet jag o kan jag:tummenupp. Men det här fota balle låter som något Eslövs påhitt...:arsele:tuttar:tungan

Duu e ett påhitt !! :) du kan ju sitta vid sidan i fajfors knä så slår du två flugor i en smäll... Du blir full och han blir tyst :tummenupp
 
Last edited:

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Uppenbart har hösten tagit herr nilssson_ väldigt hårt.:krama Väder o vind har helt klart satt djupa o blödande sår men säkert oxå det faktum att han inte klara av att hålla sin hoj på hjulen och avsluta sin säsong tidigtare.:crash Måste vara därför han skaffat hojarnas "volvo". Går på gym o tror han e grym men vi kan se den lille pågen bakom fasaden. Det tar lång tid innan du blir lika bra som oss:2cool o kommer till insikt att livet är för kort för att springa efter en dum boll med följden som onödiga skador till nästa säsong. Men mest så du vet gubben, vi stöttar dig o bryr oss. :pussa

Här kan du lätta på ditt hjärta. (Anonyma SportHojare)
http://www.sh.se/ash

Edit: Aj tusan. Var nog för få deltagare. :7peta

Puss & Kram
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Det är som golf osv en bunke fjånar som jagar en rund boll.
Lutar mig hellre tillbaka o kollar moto gp eller annan motorsport och tar mig en kall.
Kalorierna kan man göra av med i sovrummet :krama:hihi
 
Last edited:

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha R1
Detta måste ju jag vara med på!! Ni måste ju ha en som kan visa hur spelet går till…


The List !

1. Nilssson_
2. Carlsson
3. P-son (med reservation för när det blir.... )
4. Quman
5. PainInTheBrain
6. Zorken17
7.
8.
9.
10.
osv
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Det tar lång tid innan du blir lika bra som oss:2cool o kommer till insikt att livet är för kort för att springa efter en dum boll med följden som onödiga skador till nästa säsong. Men mest så du vet gubben, vi stöttar dig o bryr oss. :pussa

Jag håller med fullständigt:tummenupp. Tacka vet jag Kim som är/var tjock, osmidig, rökte och drack bira och hade aldrig knäskrap men köde ändå ifrån alla (1.03 på knudan om jag inte minns fel)
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag vill gärna vara med och fira era skador efteråt! :tummenupp
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
The List !

1. Nilssson_
2. Carlsson
3. P-son (med reservation för när det blir.... )
4. Quman
5. PainInTheBrain
6. Zorken17
7. sideline
8.
9.
10.
osv

Även om jag är otränad och lite smårund är jag stört sugen på att vara med. Nej, jag har inte för avsikt att bara stå på sidan och säga åt er hur det skall gå till. Ska försöka visa det istället. :tungan
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
The List !

1. Nilssson_
2. Carlsson
3. P-son (med reservation för när det blir.... )
4. Quman
5. PainInTheBrain
6. Zorken17
7. sideline
8. sajklan
9. Makkan
10.
osv
 

Klon

Gör allt, kan inget
Gick med
22 Jul 2008
Ort
Lund
Hoj
GSXR 750
Någon måste ju hålla Fajfor sällskap och framför allt blanda drinkar till honom. Tänkte att jag kan ju vara den personen.
 

bezerk

Ta det lugnt - kör hellre två gånger
Gick med
10 Feb 2008
Ort
Södra skåne
Hoj
KTM 500, Honda 450 HM, aprilia sr 125
The List !

1. Nilssson_
2. Carlsson
3. P-son (med reservation för när det blir.... )
4. Quman
5. PainInTheBrain
6. Zorken17
7. sideline
8. sajklan
9. Makkan
10. Bezerk
osv
__________________
Äntligen en regel rätt kampsports match "så kallat" Korpafotboll:yoparty


SeeYou
 
Last edited:

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Ort
Skåne
Hoj
Bmw S1000rr
Uppenbart har hösten tagit herr nilssson_ väldigt hårt.:krama Väder o vind har helt klart satt djupa o blödande sår men säkert oxå det faktum att han inte klara av att hålla sin hoj på hjulen och avsluta sin säsong tidigtare.:crash Måste vara därför han skaffat hojarnas "volvo". Går på gym o tror han e grym men vi kan se den lille pågen bakom fasaden. Det tar lång tid innan du blir lika bra som oss:2cool o kommer till insikt att livet är för kort för att springa efter en dum boll med följden som onödiga skador till nästa säsong. Men mest så du vet gubben, vi stöttar dig o bryr oss. :pussa

Här kan du lätta på ditt hjärta. (Anonyma SportHojare)
http://www.sh.se/ash

Edit: Aj tusan. Var nog för få deltagare. :7peta

Puss & Kram

Hahaha :D att du pallade skriva så mycket =)
Väntar på dagen då du åker i backen :arsele du ska nog få äta upp en del då..så länge du inte skadar dig :krama!!

Det är väl nyttigt att springa o jaga en boll ? måste ju göra något när det inte är sommar :tummenupp
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top