Intressekoll för garageplats i HBG

Inresserad?

• Antal röstningar
    0

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Kommer ev. (förhoppningsvis) ta över ett dubbelgarage nere i Miatorp eller i närheten där (är inte så bra på Helsingborgska stadsdelar :tungan) i nästa vecka och jag har egentligen inte behov av så mycket plats så jag tänkte bara se om det är nån som är intresserad av lite vinterförvaring ev. med lite plats att meka på (har inte kollat på det än så jag vet inte exakt hur det ser ut). Det utrymme jag ockuperar kommer innehålla banhoj, kåpor, däck och sån skit. Tillgång till garaget kommer finnas när jag är där. Vet ej än om det är uppvärmt.

Jaja, detta är en intressekoll, inget bindande, så skriv vad ni tycker... :)

EDIT: Bah, skulle ju vara en flervalspoll men det kunde ni ju fetglömma... :tungan

Last edited:
Nu vet ju inte jag exakt hur saker och ting ser ut, Wienergatan ligger det på i alla fall och Miatorp stod närmst på kartan. Kan nån fixa ett mekgarage på ca 25 kvm till vettig månadskostnad på bättre plats är jag givetvis intresserad men med tanke på att sådana inte står att finna norr om Malmö så tar jag vad jag får... Förresten verkar det inte spela nån större roll var i HBG hojen står, den försvinner ändå... :tungan

imaster skrev:
2623476 Nu vet ju inte jag exakt hur saker och ting ser ut, Wienergatan ligger det på i alla fall och Miatorp stod närmst på kartan. Kan nån fixa ett mekgarage på ca 25 kvm till vettig månadskostnad på bättre plats är jag givetvis intresserad men med tanke på att sådana inte står att finna norr om Malmö så tar jag vad jag får... Förresten verkar det inte spela nån större roll var i HBG hojen står, den försvinner ändå... :tungan

Wienergatan ligger på planteringen och det är nog ännu värre än Miatorp :tummenupp

imaster skrev:
2623476 Nu vet ju inte jag exakt hur saker och ting ser ut, Wienergatan ligger det på i alla fall och Miatorp stod närmst på kartan. Kan nån fixa ett mekgarage på ca 25 kvm till vettig månadskostnad på bättre plats är jag givetvis intresserad men med tanke på att sådana inte står att finna norr om Malmö så tar jag vad jag får... Förresten verkar det inte spela nån större roll var i HBG hojen står, den försvinner ändå... :tungan

Wienergatan är ju nästan definitionen på "badstreet".

Har bott i korsningen Wienergatan/Industrigatan och kan ALDRIG ha kommit nåt gott därifrån - BARA skit precis varenda dag. Ena dagen fick man hjälpa en nerpissad fyllegubbe att ta sig hem, andra dagen blev man bjuden på HB av grannen, nästa dag flyttade det in en tjuvjävel, veckan efter stals min cykel....
Det är även det området som spärras av först så fort det börjar läcka på Kemira, men det är rätt, packa skiten bland skit och låt dem utplånas först så man slipper dem.

Även i den korsningen jag blev påkörd o spräckte skallen.

Så jag har bara kassa erfarenheter från det mögområdet/gatan.

Har vart o kollat på stället nu och det är inte så stort som jag trodde. Dock verkar det rätt problemfritt trots alla era fördomar... :tungan
Nuvarande ägare har loppis där och grannen skruvar bilar och ingen av dem har råkat ut för nåt så förhoppningsvis blir det inflytt i veckan. Ska bara göra mig av med alla prylar, tar över hela hans loppis också... Pust...

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back