imaster
Bah
Kommer ev. (förhoppningsvis) ta över ett dubbelgarage nere i Miatorp eller i närheten där (är inte så bra på Helsingborgska stadsdelar
) i nästa vecka och jag har egentligen inte behov av så mycket plats så jag tänkte bara se om det är nån som är intresserad av lite vinterförvaring ev. med lite plats att meka på (har inte kollat på det än så jag vet inte exakt hur det ser ut). Det utrymme jag ockuperar kommer innehålla banhoj, kåpor, däck och sån skit. Tillgång till garaget kommer finnas när jag är där. Vet ej än om det är uppvärmt.
Jaja, detta är en intressekoll, inget bindande, så skriv vad ni tycker...
EDIT: Bah, skulle ju vara en flervalspoll men det kunde ni ju fetglömma...
) i nästa vecka och jag har egentligen inte behov av så mycket plats så jag tänkte bara se om det är nån som är intresserad av lite vinterförvaring ev. med lite plats att meka på (har inte kollat på det än så jag vet inte exakt hur det ser ut). Det utrymme jag ockuperar kommer innehålla banhoj, kåpor, däck och sån skit. Tillgång till garaget kommer finnas när jag är där. Vet ej än om det är uppvärmt.Jaja, detta är en intressekoll, inget bindande, så skriv vad ni tycker...
EDIT: Bah, skulle ju vara en flervalspoll men det kunde ni ju fetglömma...

Last edited: