Intressekoll bromsslangar SH Sundsvall

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Såhär inför vintern kanske det är några som är intresserade av stålomspunns teflonslangar till hojen. Jag tänkte kolla intresset hos Er boys först och fixa riktigt kanon pris på slangar.

Priset landar på ca 600:-, kan bli billigare om det blir några stycken.

Skriv upp ert namn här så jag vet om ni är intresserade.

1.Dalan
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
osv.

ICEbreaker skrev:
2459022 Handlar det om i vinter eller nu?

Intressekoll inför vintern. Tänkte dra ihop en beställning lagom till snön kommit och alla börjat putsa och dona :)

Såhär inför vintern kanske det är några som är intresserade av stålomspunns teflonslangar till hojen. Jag tänkte kolla intresset hos Er boys först och fixa riktigt kanon pris på slangar.

Priset landar på ca 600:-, kan bli billigare om det blir några stycken.

Skriv upp ert namn här så jag vet om ni är intresserade.

1.Dalan
2.mickemek
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
osv

Är det komplett både fram o bak? Isåfall är jag lätt med, är teflon bättre än stålomspunnet eller vad?

wolfpakk skrev:
2464682 Är det komplett både fram o bak? Isåfall är jag lätt med, är teflon bättre än stålomspunnet eller vad?

Priset gäller för fram, men det kostar nog inte så mycket mer med en slang bak också. Stålomspunna slangar är snyggare och stummare än vanlig gummislang. Dessa flexar inte lika mycket utan man får mer direkt bromsverkan.

Dalan skrev:
2465500 Priset gäller för fram, men det kostar nog inte så mycket mer med en slang bak också. Stålomspunna slangar är snyggare och stummare än vanlig gummislang. Dessa flexar inte lika mycket utan man får mer direkt bromsverkan.

Äh, jag som läste som en kratta, trodde det var teflonomspunnet.. därav min fråga... Men klart jag är med, stod ändå på inköpslistan till mitt fighterbygge :)

1.Dalan
2.mickemek
3.wolfpakk + slang bak
4.
5.
6.
7.
8.
9.
osv

Verkar vara svalt intresse för slangar. Har alla slangar redan eller tycker ni det är för dyrt?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla