måste fråga ! gör det ont att va så blåst ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ååå snälla Johan kan du inte be o böna , skicka blommor o tråna efter mig ?? Snälla söta![]()
![]()
![]()
ja vill ju inge hellre.. alltid drömt om att komma upp i samma status som att ligga med 3 killar från sporthoj![]()
snälla Jooooooooooohan TJATA på mig ...
Puss från den dåliga morsan![]()
hahahahaha......det tog lång tid innan din lilla hjärna kom på något, och smart var det inte för fem öre. om det var mig du mena med ligga med killar så kan jag göra dig fett besviken och säga att jag faktiskt legat med fler killar än 3. du kan ju inte direkt påstå att du e oskuld eftersom du påstår ha ett barn, men du kanske har fött en ljungfrufödsel. du har ju snart gjort allt som finns att göra så det skulle inte förvåna mig ett skit om du skrev att du gjort d. hahahaha.....fortsätt trashtalka mig, folk har åtminstånde träffat mig så det vet vad jag är för person, som tur är är dom flesta tillräckligt mogna på detta forum för att inte dömma en efter vem/vad/hur många man knullat!!!
du ska ju inte komma och säga ett jävla skit för du har aldrig träffat en enda människa från detta stället. när du vågar visa dig då kan vi prata. ajt!?![]()
måste fråga ! gör det ont att va så blåst ?
Ursäkta hur skulle de kunna göra ont i ingenting![]()
![]()
ååå snälla Johan kan du inte be o böna , skicka blommor o tråna efter mig ?? Snälla söta![]()
![]()
![]()
ja vill ju inge hellre.. alltid drömt om att komma upp i samma status som att ligga med 3 killar från sporthoj![]()
snälla Jooooooooooohan TJATA på mig ...
Puss från den dåliga morsan![]()
Det har jag gjort K, men som jag fattade det gällde det bara om vi skulle biljarda. För du tog upp det där med trekampen EFTER att du skrivit den tiden, alltså finns det ingenting som säger att det måste vara samma tid som gäller då.
puss puss![]()
Klart som fan jag inte är oskuld , men det var ju sånt snack om att ja bara var här för att ragg mm. vilket inte alls stämmer!! och vem har sagt att det var dig jag menade ? kul att du tog åt dig
nu har ja ett barn att ta hand om!!! hahahah!! så bye
nä![]()
![]()
![]()
TILL ALLA! LÅT INTE DENNA TRÅDEN SPÅRA UT I ABUSE. HÅLL ER TILL ÄMNET!!!
Catfight!!! Catfight!!! Catfight!!! Catfight!!!
Vi får hyra en boxningsring istället så Money och Aliceisabell kan få ut sina agg mot varandra och vi andra kan återgå till vårat "Make Love, Not War"![]()
![]()
läs en gång till....OM det var mig du mena.....men du e ju rätt snabb o trashtalka folk här på sh. FAST du aldrig har träffat dom, att du inte skämms!!! du bölar i din blogg att folk dömmer dig o massa annat skitsnack, som ja skrev i din blogg. Du har bara dig sjlv att skylla för hur folk uppfattar dig. Försök att använda hjärnan lite mer, igår bröt du fingrarna i dag har du bilder från i morse och där har du fan inget gips, ÄNDA UPP TILL ARMBÅGEN! det spelar ingen roll om du blockar hela sverige från din blogg. ingen på detta stället kommer någonsin tro på dig.
men fortsätt ignorera alla frågor folk ställer, d e rätta takter.![]()
Var är det make love not war? did i miss something? börjar nästan tro du är aliceisabelle, har fan inte sett dig på flera veckor!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |