Intressekoll Bankörning 5/5 Mittsverigebanan

Vore najs att få det verifierat, är klart sugen att komma upp om vädret tillåter och om jag hittar ngn mera att åka med.

Har inte åkt en meter på nya hojen än i år, och 22/5 (första licensträningen) känns SÅ långt borta just nu.

Om inte annars, kan vi ha ett sådan "grupp":confused:

för min del spelar de ingen roll ifall man har försäkrat eller ej.
frågan är vad "uthyrarna" har för krav.
vad ja vet finns de bara ett försäkringsbolag som tillåter bankörning. vem de är kommer ja inte ihåg riktigt.
ja ska ta reda på vad de är som gäller på onsdag. återkommer med mer info

Jezze låter som att det bara är skadorna på hojen du tänker på men dom är ju inte det viktigaste utan det borde vara personskadorna och dom kan bli dyra....

2918755 för min del spelar de ingen roll ifall man har försäkrat eller ej.
frågan är vad "uthyrarna" har för krav.
vad ja vet finns de bara ett försäkringsbolag som tillåter bankörning. vem de är kommer ja inte ihåg riktigt.
ja ska ta reda på vad de är som gäller på onsdag. återkommer med mer info
Har provkört idag och sånär som på ett slut batteri (vilket resulterade i att lillebror fick rycka ut med startkablar) så verkade pjäsen att funka...

Just hoyt när du vet om det är ok för mig att vara med!

Jag kommer inte i alla fall, men nästa gång äjag på. Haså kuldå.:tummenupp

Har provkört idag och sånär som på ett slut batteri (vilket resulterade i att lillebror fick rycka ut med startkablar) så verkade pjäsen att funka...

Just hoyt när du vet om det är ok för mig att vara med!

De går bra att åka, vi får dela upp oss ifall vi blir både banhojar och gathojar.

däremot kan de bli svårt med denna bandag, då de måste "se" pengarna på fredag vilket betyder att ja måste skicka iväg pengarna i morgon, vilket i sin tur betyder att samtliga måste skicka pengar till mig idag.. och med 12 st på listan fattas 8 st så lär de knappast bli något av denna dag.. tyvärr..
lite mer info finns längst ner i denna tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=153544&page=2

De går bra att åka, vi får dela upp oss ifall vi blir både banhojar och gathojar.

däremot kan de bli svårt med denna bandag, då de måste "se" pengarna på fredag vilket betyder att ja måste skicka iväg pengarna i morgon, vilket i sin tur betyder att samtliga måste skicka pengar till mig idag.. och med 12 st på listan fattas 8 st så lär de knappast bli något av denna dag.. tyvärr..
lite mer info finns längst ner i denna tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=153544&page=2

JAG är villig att betala extra trots allt, det är en hel "DAG" kom igen grabbar:tuttar

som ni säkert sett i umeå tråden så är bandagen inställd pga för lite amnälda, minst 3 st är inte heller villiga att betala extra för att ändå få köra, och då blir de bara pannkaka av allt hur som hellst. :gnissla
lägger kanske upp en ny tråd om bankörning lite senare i sommar
så får de bli, over and out

Ja det var ju synd. Jag hade kunnat betala extra, men såhär i efterhand så kanske det ska få bli lite varmare i asfalten först.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman