Intressekoll! Banåkning Stockholm!

sl@ngen

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2008
Hoj
KTM 660
Hej alla glada motardåkare!

Detta är en intressekoll! Jag försöker få igång en motardverksamhet på någon av stockholms gokartbanor. Jag har skickat lite mail och har bl.a lite kontakt med killarna som har hand om Tuvängen i Södertälje.
Hur stort är intresset ute bland alla som åker motard? jag vill åka motard på bana! Finns det kanske någonstans redan?
Kurserna som svmc fixar är jättebra, men om man vill utöva banåkning med lite högre tempo så behövs lite andra utgångslägen..
Skriv en rad med lite tips om du har nå bra ideer!

Vi får hoppas på snabba svar från banorna jag pratat med!
:)
Mvh Micke

Jag är en gammal gråhårig gubbe med touringmotard. Får jag också komma ?:)

För rätt pris är nog många intresserade. Har du fått några prisuppgifter på vad det kan kosta?

Intresse finns!

Hör med grabbarna på supermotosweden.se så får du gensvar och säkerligen hjälp!

Vi är ett flertal aktiva inom Botkyrka MK som är intresserade. Som du kanske känner till håller vi även på med ett banbygge där för just supermoto.

Jag har bra koll på alla aktiva som tränar & tävlar i och runt om sthlm och hjälper gärna till. Som någon sa så går det även att få hjälp med marknadsföring via supermotosweden.se (som når ut till i princip alla aktiva i hela landet) samt att sektionen inom Svemo oxå är väldigt behjälpliga ang. det mesta, inte minst att hitta nya banor/träningstillfällen.

Kanon! jag ska ta höra vidare och prata med supermotosweden. kul att det finns intresse! jag återkommer med ny rapport snart!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park