Madhonda
Diamonds and pearls don´t move this girl
berggren_martin skrev:Ja, visst är det underbart. Särskilt på gixxrar![]()
Men vaffan.... ni vet väl att Honda är bäst..!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jonne_boy skrev:Tjejjer på sporthojjar![]()
Anneli.a skrev:Så även om man bara har en liiiiiiten Gixxer, som mer
påminner om ett kinderägg (enl. mattias..) med sina
allehanda överraskningar, räknas de med?..![]()
Liwa1 skrev:Vad är det för årsmodell du har Anneli? Min var ju en 98.a och den har vi bytt kamkedjesträckare på då den blev kass. Fick då höra att det var ett problem på dom hojarna och mest på 97.or. att Suzuki gjorde reklamation/garantibyte på dessa. Så kolla om det är gjort. Om inte så se om du får det på garanti om det börjar låta.
Anneli.a skrev:Din gammel gixxer var här o hälsade på ikväll, utan att bli stulen faktiskt..[/Q
Så du var så sugen på min fd hoj att du fundera på att stjäla den![]()
Den var ju i kanonskick tills Sege grensla den. Men han har lovat att vårda den i vår och att byta olja nu innan vintern.
P.S Din hoj är väl en 97.a, har för mig att det var då den färgsättningen på den gammel gixxern du har. Rätta mig gärna, för jag kan ha fel.
Liwa1 skrev:Så du var så sugen på min fd att du fundera på att stjäla den. Rätta mig gärna, för jag kan ha fel.
Anneli.a skrev:
Så du var så sugen på min fd att du fundera på att stjäla den. Rätta mig gärna, för jag kan ha fel.
Liwa1 skrev:???
Varför bara klippa in en hopklipp av mitt inlägg och förvränga saker???
Ang "Rätta mig om jag har fel ang årsmodellen på din hoj" gäller för att det kan vara bra att kolla garantin på just kamkedjesträckaren som jag skrev tidigare. Aldrig fel att få saker åtgärdat gratis och som jag skrev i första hand har jag för mig att det var på 97.or det gällde.
Synd att du inte uppskattade tipset och förvrängde det till något som inte alls är relevant och där jag inte bryr mig alls.
Caffe skrev:Oj, försvarsställning direkt. Som en hängiven tittare på den eminente Dr Phil's program så analyserar jag fram att här ligger (minst) en hund begraven.
Obesvarad kärlek och ett sårat hjärta gör ont länge...
Fast skit i det nu och upp med alla snaskiga detaljer, vem gjorde vad med vem och hur länge? Finns det fotografier att ladda hem etc etc....?
/Se&Hör
Liwa1 skrev:Tror du får se fler Dr Phil program och läsa lite mer psykologi
Sen kanske du kan få till en rätt analys![]()
Ett foto, hmm...ska fundera på saken
Duger det bra med ett kort där kamkedjesträckaren byts på min fd hoj (som numera ägs av Sege) av allas vår egen supermek Mattias![]()
Liwa1 skrev:Ett foto, hmm...ska fundera på saken
Duger det bra med ett kort där kamkedjesträckaren byts på min fd hoj (som numera ägs av Sege) av allas vår egen supermek Mattias![]()
sege skrev:Ge hit! Måste ha det som bevis när hojen rasar i småbitar och jag stämmer Mattias på miljard-belopp!![]()
Caffe skrev:Äsch då! Då kan jag sluta leta i amatöravdelingen på free6.com nudå? *besviken*
Liwa1 skrev:???
Varför bara klippa in en hopklipp av mitt inlägg och förvränga saker???
Synd att du inte uppskattade tipset och förvrängde det till något som inte alls är relevant och där jag inte bryr mig alls.
Anneli.a skrev:..inte bryr sig alls?... Förvrängde?... uppskattade tipset?.
Spamhovet låter meddela att seriösa frågor, tips och annat tjoller tas ödmjukast emot via PM, MMS, SMS, MSN, MAIL osv.. Allt annat bör tas med en nypa salt (eller så)
//S.Pamprinsessan
![]()
Caffe skrev:Jag gillar Killing-gängets humor för jag förstår att uppskatta ironi![]()
Caffe skrev:Jag gillar Killing-gängets humor för jag förstår att uppskatta ironi![]()
Jonne_boy skrev:Tjejjer på sporthojjar![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|