Intresseklubben antecknar FågelsAng

smallsocks skrev:
2648586 Inte sluta utforska, jo kanske rymden tills vi har pli på vår egna planet... Tycker jag

och nej jag tycker inte man skulle sluta göra bensinmotorn 1920 för att hästarna var snabbare, och inte att man INTE skulle uppvinna allt annat som är bra och så idag.
du vred på det lite väl mkt.

allvarligt, vad ska vi ut i rymden o göra? Bygga städer till slut eller?
ja visst jättebra då vi människor blir bara fler o fler, men då får vi fan lära oss först att behålla ett ställe och inte förstöra det, för då sluter det ju bara att vi flyttar till en annan planet och förstör det också, som en parasit...

vänta med rymdforskning några tusen år.

Och vem har sagt att jag tyckte att första månladdningen var bra?

OKej det var nog jävligt ballt just då men idag, så näe.

Alltså visst kalla mig bitter men jag tänker bara:

Okej ballt du kan åka till månen men varför kan du då i helvete inte kriga eller vad som helst?

ohh..vi som alltid vart rädd för att rymdvarelser kommer hit o suger ur all energi ur planeten mens de i själva verket är vi. :näsblod skrämmande :)

smallsocks skrev:
2647876 Okej jag fattar inte varför det är sånt stohej med att nån som heter Fågelsang? fugkelse? ska åka till rymden. Who cares!

ett väldans ståhej kring saker man gjort i typ 38 år eller mer

Mr A skrev:
2647902
Aftonblandet :rofl

handlar i alla fall om livet på jorden, med Britneys senaste upptåg tycker jag att det är med all rätt som de ska få vara med

Är det okej att posera i skolkatalogen iförd bar överkropp och hockeyutrustning? Ja, men bara om du är kille, enligt en skola i Kiruna.

Es3b-hockeybild445.jpg

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=595231&previousRenderType=6

Last edited:
gråt gråt... hade jag haft 1000miljarder klart fan man hade åkt till rymden!

varför är inte jag i tidningén.. min jävla rektor klippte bort oss.. (står med en bygghjälm för kuken)

Bifogat

• PICT1361.JPG
    PICT1361.JPG
    93.5 KB · Visningar: 73
lasse kongo skrev:
2648718 gråt gråt... hade jag haft 1000miljarder klart fan man hade åkt till rymden!

varför är inte jag i tidningén.. min jävla rektor klippte bort oss.. (står med en bygghjälm för kuken)
Håller med. Uppleva total tyngdlöshet och se jorden som man ser månen skulle vara så jäkla ballt!!

Så rektorn klippte bort er, fan va surt!
I nian fick en kompis inte ha en sverigetröja på sig, det ansågs att vara rasistiskt. Men fyra andra klasskompisar (tre iranier och en syrian) fick linda in sig i deras flaggor.... :va

:mad: :mad: :mad:

Gomorron Sverige: Rymdspecial
Tid:
02:55-05:59

SVT direktsänder Christer Fuglesangs avfärd från Florida kl 03:38. Följ uppskjutningen direkt i "Gomorron Sverige". Dessutom gäster i studion och reportage från Florida.

när exakt skjuts gubben upp? 0338? Skulle aldrig förlåta mig själv om skiten exploderade och jag inte såg det live! :huvet

Visst är det hypat, men jag tycker det är kul att se att killen, efter att ha hånats under så lång tid, äntligen når sitt mål! Snacka om target fascination!

Och självklart ska vi forska, både i rymden och i haven och i jordens mitt!

Bakåtsträvare!:tungan
All forskning kostar pengar, så all forskning borde läggas ner. Speciellt sånn om svåra sjukdomar. Den är säkert JeTe DyRr!!!1111

HansJ skrev:
2649441 Visst är det hypat, men jag tycker det är kul att se att killen, efter att ha hånats under så lång tid, äntligen når sitt mål! Snacka om target fascination!
Han kan hånas ett tag till :D

lasse kongo skrev:
2648718 gråt gråt... hade jag haft 1000miljarder klart fan man hade åkt till rymden!

Haha, humor.

Skicka in bilden och klaga vid sossetidningen :tummenupp

Kuritas skrev:
2649756 Var Buzz svensk medborgare? Hade han en svensk flagga på rymddräkten? Kyss ditt eget arsle, hombre!
Medborgarskap vet jag inte. Vet du till 100% att han inte hade dubbla medborgarskap?

-Men skulle du kalla en person med tex. iranska föräldrar för svensk bara för att han råkat vara född här? :rolleyes:

"Edwin Aldrin, Edwin "Buzz" Aldrin, eg. Edwin Eugene Aldrin, född 20 januari 1930, amerikansk (dels svensk) fysiker och astronaut; den andra människan på månen. En av deltagarna i Apollo 11-uppdraget tillsammans med Neil Armstrong och Michael Collins."

Näää... Som det verkar får nog du komma hit och kyssla arslet åt mig...

Självklart är Buzz amerikan och inget annat, annars är jag både dansk, tysk och svensk och kan välja efter behov.....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg