intresseanmälan för anneli.a

Crille skrev:
Hon gillar bara blå och den måste vara ombyggd :D :D

Ehh...förlåt Crille, men du VET att ja gillar de röd/vit/svarta bäst om det nu ska va R6...
Snyggaste Rettan jag sett på toklänge är nog ändå RoLLERS.. :tummenupp

Sen undrar jag förstås hur "lottningen" ska gå till?... Ska det visas upp färdigheter eller?.. :crash

Men lilla gumman då,så det gick inte denna gången heller :mad: hmmm du får nog be Roller skjutsa dig under morgondagen då :D

Mattias skrev:
Asch, vad gäller fyndig humor erkänner jag mig slagen direkt. Den där RoLLER råkkar allra hårdast i den kategorin.

Nopes... jag VÄGRAR hålla med. Du e "punchline" kungen!!!!

RoLLER

Nu får du ta ut din vän anneli på en lång åktur under morgondagen (Torsdag) hon är sugen på hamburgare och läsk...

RoLLER skrev:
Nopes... jag VÄGRAR hålla med. Du e "punchline" kungen!!!!

-"Vad stor din är!"
-"Nej, nej! Din är mycket större. Och rakare!"
-"Tycker du? Nä, din ser ju jättefin ut."
-"Jag tycker din ser större ut i alla fall."
-"Jag tror faktiskt inte det."
-"Jo, jag är säker!"

Etc, etc...

Anneli.a skrev:
Snyggaste Rettan jag sett på toklänge är nog ändå RoLLERS.. :tummenupp

Sen undrar jag förstås hur "lottningen" ska gå till?... Ska det visas upp färdigheter eller?.. :crash

OCH HÖR SEN!

Appropå lottningen tycker jag att gå på färdigheter e bra....
bara det inte gäller MC åkning.

Jag kan Kamasutra utantill :hej

Känn er slagna grabbar! :whip

Mattias skrev:
-"Vad stor din är!"
-"Jo, jag är säker!"

Etc, etc...

Får jag fortfarande hålla paraplyt?.. :D

Mattias skrev:
-"Vad stor din är!"
-"Jo, jag är säker!"

Etc, etc...

HahaHaAH.... Oneliner Maestro.... häng på på Lördag så kan vi tjafsa vidare.... :D Fast jag vettefaen om jag vill mäta :rolleyes:

Nu hoppas ju jag först och främst att jag ska ha skuggan av en suck på Machowoman eller Åsa först och främst men om det visar sig gå åt pipan så vill jag osså vara med i utlottningen om Anneli.a. Tyckte hon hade en fin kruka på kortet där :tummenupp

RoLLER skrev:
Nån har sabbat bilden på min teknikstudie :mad:

Sabbat? Nä, tycker du? Jag hittade bilder med bra tungteknik. Och blurret på röven nere till höger tyckte jag hade god komisk effekt. Jag vill påstå att den är förbättrad om något. Okej att det är färre könsdelar avbildade nu, men bättre är den definitivt.

Mattias skrev:
-"Vad stor din är!"
-"Jo, jag är säker!"

Etc, etc...

Hör jag den där konversationen inne i ett bås på herrmuggen på lördag så lovar jag att inte störa herrarna :p

Ja såvida jag inte druckit någon alkohol för då blir jag lite "styv i korken" ibland och måste bevisa att jag också kan...

Lite (o?)smakligt med en avklippt mansröv på bilden där samtidigt som det demonstreras tungteknik alldelens bredvid :zpy

Mattias skrev:
Sabbat? Nä, tycker du? Jag hittade bilder med bra tungteknik. Och blurret på röven nere till höger tyckte jag hade god komisk effekt. Jag vill påstå att den är förbättrad om något. Okej att det är färre könsdelar avbildade nu, men bättre är den definitivt.

Jaoe... ok ok... jag hajjar läget.... Men Kamasutra är iofs så långt ifrån porr man kan komma.... Ungefär samma bilder finns som oxå är tecknade i biologiboken från mellanstadiet... sååååå farligt var det väl ändå inte... men ok... kanske inte hör hemma i den här tråden dålå..... Jag nuke'ar skiten....

RoLLER skrev:
Jaoe... ok ok... jag hajjar läget.... Men Kamasutra är iofs så långt ifrån porr man kan komma.... Ungefär samma bilder finns som oxå är tecknade i biologiboken från mellanstadiet... sååååå farligt var det väl ändå inte... men ok... kanske inte hör hemma i den här tråden dålå..... Jag nuke'ar skiten....

Äsch då!
Jag hade ju precis hämtat toarullen och skulle bara ta en snabb refresh på sidan för o kolla ev. nya inlägg :(

RoLLER skrev:

Nån har sabbat min kamasutrabild med komisk effektröv! :mad:

Caffe skrev:
Nu hoppas ju jag först och främst att jag ska ha skuggan av en suck på Machowoman eller Åsa först och främst men om det visar sig gå åt pipan så vill jag osså vara med i utlottningen om Anneli.a. Tyckte hon hade en fin kruka på kortet där :tummenupp

:whip

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...