intresse runt 30 mils tur?

aRWe skrev:
Då styr jag upp det så här för dom som skall åka från Västerås.
Samling 10.30 vid McDonalds på Hälla, Vid fint väder, så åker vi senast 10.40 :tummenupp
Det blir ju inre tjänst idag. :gråta

aRWe skrev:
Det blir ju inre tjänst idag. :gråta

Jajjamensan, det blir det. Själv kommer jag att mecka hoj (i em), lite oljebyte o dylikt... om nån har tråkigt så får ni hälsa på, ring innan. 0708-218689

//P

Jag är inte heller sugen på regn.
Hoppar över dagens tur pga vädret :huvet

Järva krog
215.JPG

Uppsala centrum
carpediem.jpeg

Nynäshamn
bild1.jpg

mcgalningen skrev:
en kortare sväng i morgon om vädret tillåter å ni har tid?

Självklart är man på om det är bra väder, det vill säga uppehåll :yoparty
För idag blev det ju bara skit av allt :mad: !!!

Vill bara tacka mcgalningen och skitskraj för en kanon runda även den sista biten på motorvägen var :yoparty

Lite mat i magen sen dags för jobb..

DennisR1

Blir det något imorgon söndag, om vädret tillåter ? Jag är himla sugen på att åka... nyservad hoj med ny fräsch olja...

Any1 ?

OBS!! Helst straxt efter 16.00, tänkte kolla på F1 imorgon. Kimi står i pole position... kan bli bra! Om det inte finns nån annan utväg än att skippa F1, så låt gå, annars så vore det schysst o kolla på.

Last edited:
Pejo skrev:
Blir det något imorgon söndag, om vädret tillåter ? Jag är himla sugen på att åka... nyservad hoj med ny fräsch olja...

Any1 ?

OBS!! Helst straxt efter 16.00, tänkte kolla på F1 imorgon. Kimi står i pole position... kan bli bra! Om det inte finns nån annan utväg än att skippa F1, så låt gå, annars så vore det schysst o kolla på.
Ska också titta på F1, men inte för att Kimi har pole.
Annars är jag på.

Pejo skrev:

Any1 ?

tror det blir åka av för mig men är EJ säker. i så fall någon gång efter 12. för min del blir de nog mot strängnes, järna, nynäs hållet å dom trakterna i så fall.

Jodå många fina mc-vägar blev det :tummenupp
Synd bara på detta väder :arsele
Och jag kan bara säga åk inte med mörkt visir när det regnar och är mörkt.
Mc-galningen, skitskrajmc, Pejo och jag aRWe gjorde denna Roslagatur.

Tackar för trevligt sällskap i detta ljuva sommar väder som råder just nu :D det blev en rolig tur trots regn och rusk!!! PEJO DET VAR BÄTTRE VÄDER I ROSLAGEN :7peta (bit vis i alla fall)
Nej nu är det dags att dra till jobbet :3freak !!!

*/ ?>
Back