Munken
SPOOKIE
Klart du ska med!aRWe skrev:Har inte riktigt bestämt mig, men Power-Meet vill man inte missa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klart du ska med!aRWe skrev:Har inte riktigt bestämt mig, men Power-Meet vill man inte missa.
Det blir ju inre tjänst idag.aRWe skrev:Då styr jag upp det så här för dom som skall åka från Västerås.
Samling 10.30 vid McDonalds på Hälla, Vid fint väder, så åker vi senast 10.40![]()
aRWe skrev:Det blir ju inre tjänst idag.![]()
mcgalningen skrev:en kortare sväng i morgon om vädret tillåter å ni har tid?
Ska också titta på F1, men inte för att Kimi har pole.Pejo skrev:Blir det något imorgon söndag, om vädret tillåter ? Jag är himla sugen på att åka... nyservad hoj med ny fräsch olja...
Any1 ?
OBS!! Helst straxt efter 16.00, tänkte kolla på F1 imorgon. Kimi står i pole position... kan bli bra! Om det inte finns nån annan utväg än att skippa F1, så låt gå, annars så vore det schysst o kolla på.
Pejo skrev:Blir det något imorgon söndag, om vädret tillåter ? Jag är himla sugen på att åka... nyservad hoj med ny fräsch olja...
Any1 ?
OBS!! Helst straxt efter 16.00, tänkte kolla på F1 imorgon. Kimi står i pole position... kan bli bra! Om det inte finns nån annan utväg än att skippa F1, så låt gå, annars så vore det schysst o kolla på.
Jo, vi vill ha sol nu!Pejo skrev:MEN SLUTA REGNA DÅ FÖR F*N!
(hoppas på en sväng efter 16)
axlL skrev:Jo, vi vill ha sol nu!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |