Intresse koll. Tröjor för "syns" skull

Hmmmmm.... reflexfärg på RR tröjjorna?

kanske inte fulgul eller orange, men hade man fått till något snyggt som syns tycker iaf jag d hade varit intressant. RR logan i något reflex grejs kanske :confused: fast jag är väl redan ner röstad :huvet

kanske inte fulgul eller orange, men hade man fått till något snyggt som syns tycker iaf jag d hade varit intressant. RR logan i något reflex grejs kanske :confused: fast jag är väl redan ner röstad :huvet

JAA! Å sen kommer väl en Blinkfyr på hjälmen med följebil!:tummenupp

Ja det var ju lite det jag menade, man behöver ju inte vara gul eller orange för att synas, men folk verkar tycka det är "nördigt":va
ingen som vet var an kan köpa sådana tröjor:confused:

Jag vet att man kan bestælla från Mercus (arbetsklæder) college trøjor och luvtrøjor med lite egen design på var reflekterande tyg sitter. Dom finns i de flesta storstæder så det går lætt att hitta butiken o snacka med dom om ønskemål. Annars kan K och Alex i kollaboration fixa fram pimpade "Jag syns" trøjor dær man monterar små dioder i ett extra lager med tyg i coola mønster och så kan man stælla in att de ska blinka på olika vis.
Tænk er en blinkade text på ryggen, sååå Hasselhoff. :D

Næ, seriøst så finns det att få tag på, men gruppkøp ær definitivt att føredra då enstaka blir dyrt. Jag har också en kontakt jag kan førmedla till K om ønskan finns så man kan få en specialutgåva av RR trøjan med broderat RR och ringenlogga m.m. som man kan då ha reflextyg i snygg design. Detta ær høgst olæmpligt om antalet ær under 20pers då det blir ca dubbelt pris vid 20 och færre blir tre eller fyra gånger det normala priset.

Jag finns tillgænglig før K dag som natt, naken som påklædd, våt som torr, (vid våt bør en påse mjøl medtages) ifall ett intresse dyker upp.

(PS: Nope, jag pallade inte læsa hela tråden.)

(PS: Jepp, jag har dansk dator på jobbet dærav de fuckade teknen.)

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...