Intresse för garage i Sthlm sthlm..?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag har eventuellt möjlighet att knipa ett garage runt St:Erik, K-holmen, Lilla Essingen..

OM så skulle vara möjligt så vill jag ju dela det med flera då det känns som onödigt lyxigt (läs: dyrt) att kasta in bilen där..

Frågan är då hur många som kan tänkas vara intresserade och vad det får kosta innan det är för mkt? Vet ju inte vad priset kan bli, men vill som veta när jag ska tacka nej direkt osv..

.
Dawg skrev:
Jag har eventuellt möjlighet att knipa ett garage runt St:Erik, K-holmen, Lilla Essingen..

OM så skulle vara möjligt så vill jag ju dela det med flera då det känns som onödigt lyxigt (läs: dyrt) att kasta in bilen där..

Frågan är då hur många som kan tänkas vara intresserade och vad det får kosta innan det är för mkt? Vet ju inte vad priset kan bli, men vill som veta när jag ska tacka nej direkt osv..
Jag är intresserd om man får rum med 2 mc + lite däck, kåpor och verktyg.
Kan tänka mig betala ca 1500kr mån

woo

Jag är definitivt intresserad om de finns plats över.

1mc + liten kartong med prylar i tillhörande bågen

Preppen skrev:
.
Wow, för 1 500 så kan du ju få bra platser i nästan hela stan, vet att det finns ett hojgarage vid Slussen med schyssta meckmöjligheter som tar 700 spänn/månaden. I mitt garage på Södermalm så kostar en bilplats 1000 kr/mån så är du beredd att pröjsa 500 spänn mer än det så borde du ju kunna hitta något riktigt bra utan allt för stort problem.

Jag behöver ett bra hojgarage på Söder eller i Årsta, någon som vet något bra?

Preppen skrev:
.
Hade jag bott i Sthlm så hade du fått ha hojarna i mitt sovrum för 1500 :D

Dawg skrev:

Jag betalar idag 1300:- för en sanslöst usel bilplats och en hyfsat bra MC-plats utan mekmöjlighet i samma området (kungsholmen), båda i samma garage.

Lite beroende på var det är så kan det vara intressant, men dessvärre är nog bilplats mer intressangt för mej än MC-plats :) det beror isåfall på mekmöjlighet och läge.

Jo, de vore inte fel.... När vet man lite mera?

Dawg skrev:

Har lite samma funderingar då jag inte kan hitta någon plats för min hoj, fast jag tänkte fixa en lokal i Solna på runt 175kvm.
Det kommer finnas mekmöjligheter, mm. Pristet kommer ligga på 5-600:- per månad.

Mr_White skrev:
Har lite samma funderingar då jag inte kan hitta någon plats för min hoj, fast jag tänkte fixa en lokal i Solna på runt 175kvm.
Det kommer finnas mekmöjligheter, mm. Pristet kommer ligga på 5-600:- per månad.

Jag skulle vara mycket intresserad av att få hyra in mig i det garaget. Hör gärna av dig om det blir av. E precis nyinflyttad brevid stadion.

sgtpepper skrev:
Wow, för 1 500 så kan du ju få bra platser i nästan hela stan, vet att det finns ett hojgarage vid Slussen med schyssta meckmöjligheter som tar 700 spänn/månaden. I mitt garage på Södermalm så kostar en bilplats 1000 kr/mån så är du beredd att pröjsa 500 spänn mer än det så borde du ju kunna hitta något riktigt bra utan allt för stort problem.

Jag behöver ett bra hojgarage på Söder eller i Årsta, någon som vet något bra?

FörstEnHof AKA den onämnbara skulle ju hyra stort garage vid Globen och ville ha dit fler hyresgäster..

Garage

Räkna med mig, jag gärna en eller två platser.

C

Chronic skrev:
FörstEnHof AKA den onämnbara skulle ju hyra stort garage vid Globen och ville ha dit fler hyresgäster..

Så går det när man dissar folk!

Mr_White skrev:

Också klart intresserad, hojta.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...