Intresse av xenonljus??

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
GSX-R 750
Ska kolla med min leverantör hur mycket man kan pressa priset på xenonljus (Läs ÄKTA) till MC. Hur ligger intresset med detta för Er?

Det får bli nån typ av gruppköp så man kan få ner priserna ganska bra.

Ordinariepris i dag ligger runt 1900 kr för en set. Innehållande en (1) Lampa, 1 ballast och 1 tändare. Kablage och monteringsanvisning medföljer givetvis.

Det jag måste ha reda på är vilken typ av lampsockel Er cykel har, samt hur många set ni vill ha då det finns hojar men enkla/dubbla lysen. Dubbla lysen = 2 set

Japps skrev:
Ska kolla med min leverantör hur mycket man kan pressa priset på xenonljus (Läs ÄKTA) till MC. Hur ligger intresset med detta för Er?

Ordinariepris i dag ligger runt 1900 kr för en set. Innehållande en (1) Lampa, 1 ballast och 1 tändare. Kablage och monteringsanvisning medföljer givetvis.

Det jag måste ha reda på är vilken typ av lampsockel Er cykel har, samt hur många set ni vill ha då det finns hojar men enkla/dubbla lysen. Dubbla lysen = 2 set

1900 hmm vart ska ni hitta dessa paket direkt från fabrik i kina el?

skicka pm har länk till en sida där man kan göra större köp om man e en 10 pers el så. borde vara billigast då det e dirket från fabrik.

finns väl billiga på ebay typ 350usd med frakt per par?

Japps skrev:
Som sagt.. bara intressekoll

jag har intresse helt klart....... ändå tänkt köpa ett kit. men vet inte om jag ska göra de i sommar el om jag ska sälja bågen o köpa till nästa :va

MartinGOT skrev:
jag har intresse helt klart....... ändå tänkt köpa ett kit. men vet inte om jag ska göra de i sommar el om jag ska sälja bågen o köpa till nästa :va

Det bästa med dessa kiten är ju att du kan ta det med dig till nästa, skulle det vara så att det skiljer i lampsocklen kan man köpa lösa lampor. Ballast och tändare är likadant som resterande kiten.

I tidigare svar så är det inte 1900 som gäller vid gruppköp, betydligt billigare. 1900 gäller om man köper ett (1) eller 1895 för att vara exakt....

coool hoj

bara att köpa från skroten..... finn ju på var och varannan bil.... jag har på min R1 -04.. skapligt snyggt...

Japps skrev:

john-r1 skrev:
bara att köpa från skroten..... finn ju på var och varannan bil.... jag har på min R1 -04.. skapligt snyggt...

hm vart satte du ballasterna? går den igenom besiktning aa de gör de el? :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...