Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Relevans?dsoders2 skrev:han som spränge i var det epirestate building han fick typ 4000 års fängelse
valmers skrev:Relevans?
Vad har detta med ett åtal för grovt vållande till annans död i Sverige att göra?dsoders2 skrev:+ ihop brotten som dom gör i USA läs sista delen av tråden
valmers skrev:Vad har detta med ett åtal för grovt vållande till annans död i Sverige att göra?
Fürstenhoff skrev:...
Blir resultatet 50/50, bättre eller kanske till och med värre??
/Fürstenhoff.
t-rex skrev:Lägg sedan till folk som kör för fort. Allt annat än 100% trafikfarliga besökare på SH vore väl en sensation.
CeltaniC skrev:Sjukt alltså! bura in honom 50 år minst!
(om han lever så länge)
Jaaa vilken bra idé. Eller så sätter vi honom i skolbänken o lär honom ramsor som man lärde sig på lågstadiet... Aldrig stavas aldrig med två l... Alltid stavas alltid med två l... etc.Kalle_rs skrev:Jag skulle alldrig skickat in honom i fängelse..
Det skulle kosta oss skattebetalare ca 7300000(om han lever så länge)
Nää det ända rätta är![]()
om jag är politiker får jag inget straff för rattfylla och jag får behålla jobbet. Sen hur var det nu med det andra...hmm
...om jag är domare och är pedofil, vilket straff fick jag och visst fick jag ha jobbet kvar.
valmers skrev:Visst är det så, fan vet om inte 2 års fängelse är nästan maxstraff för grovt vållande till annans död (?) Åklagaren gör givetvis vad han eller hon kan med det utrymme som finns i lagtexten.
Liwa1 skrev:Hade inte hon varit en "vanlig människa" utan en från regeringen och rättväsendet så hade det varit hårdare tag och redan dagen efter olyckat arbetats på ändring av lagen. Men det är ju inte så farligt när en människa som inte tillhör regeringen/rättsväsendet får sätta livet till....
Hur var det nu...hmmmom jag är politiker får jag inget straff för rattfylla och jag får behålla jobbet. Sen hur var det nu med det andra...hmm
...om jag är domare och är pedofil, vilket straff fick jag och visst fick jag ha jobbet kvar.
Jag blir så trött![]()
Pelvan skrev:Sorgligt dock att det ens faller under grovt vållande till annans död. Önskan vore att den här typen av brott föll under dråp. Att sätta sig i en bil utan körkort med amfetamin i kroppen och köra som en galning tycker jag direkt går att jämställa med att lattja med en pistol utanför krogen.
HanneZ skrev:Jaaa vilken bra idé. Eller så sätter vi honom i skolbänken o lär honom ramsor som man lärde sig på lågstadiet... Aldrig stavas aldrig med två l... Alltid stavas alltid med två l... etc.

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |