Inträde SM Karlskoga

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Tänkte dra med mig några polare som aldrig sett roadracingförare förr till Karlskoga imirron, men hittar ingen info om vad inträdet är på.
Nån som vet ungefär vad der brukar kosta?

Skickat från min D6503 via Tapatalk

SM Roadracing feat North European SB

Startar 2016-07-29

SM i Roadracing på Gelleråsen har blivit en stående institution. Även 2016 körs mästerskapet och som vanligt kommer tävlingen att bli riktigt tuff då det alltid kommer många duktiga förare från våra grannländer. En speciell satsning på Superbike gör att arrangemanget blir det tuffaste racet för klassen i norden 2016
Arrangörens hemsida

Dag: Pris entré: Pris läktare: Parkering:
Fredag Gratis!! 0 40 kr
Lördag Gratis!! 100 kr 40 kr
Söndag Gratis!! 100 kr 40 kr

Här är programmet:

image.png

Glöm inte paraply som skydd mot solen och regnet. :fakta

Tackar!

Skickat från min D6503 via Tapatalk

Nu blev jag sugen på att åka! Vilka SHare ska köra, och i vilka klasser?

Verkar klara sig från regn, men inte ens tjugi grader:
http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land/fiveDaysForecast.do?geonameid=2701715&redirect=false

Tja.

Klart du ska åka. :)

Är väl ett helt gäng sh:are i flera klasser, sst, r600, sbk och r1000 iaf., säkert speedster med men har inte 100 koll där.

Mozz i sst och Fordon i r600 är väl de mer aktiva här, kanske jag med räknas som aktiv men måste tyvärr stå över pga. skada.
Sabbade ett finger för några veckor sen i en avåkning, har testat köra men det gick inte att köra fort nog för att jag skulle kunna ställa upp.

Sen har jag hört att den senaste speedsterpokalplockaren PeteR1 ska vara på plats (vet inte om han kör då), bara det är ju värt resan dit! :tummenupp

Tänkte komma dit och vara publik.
Spana in motståndet och inse att jag fortfarande är skitlångsam. :hihi

Tja.

Klart du ska åka. :)

Är väl ett helt gäng sh:are i flera klasser, sst, r600, sbk och r1000 iaf., säkert speedster med men har inte 100 koll där.

Mozz i sst och Fordon i r600 är väl de mer aktiva här, kanske jag med räknas som aktiv men måste tyvärr stå över pga. skada.
Sabbade ett finger för några veckor sen i en avåkning, har testat köra men det gick inte att köra fort nog för att jag skulle kunna ställa upp.

Sen har jag hört att den senaste speedsterpokalplockaren PeteR1 ska vara på plats (vet inte om han kör då), bara det är ju värt resan dit! :tummenupp
Jag ska försöka ta ett beslut, men det lutar åt lunch på Pit Stop Café! :)

...

Oj! Tack! :)

Jag kör inte den här helgen, jag behöver kränga däck och fixa lite. Möjligen tar jag en tur dit imorgon och hejar på, men nu är ju inte du där, så...vi får se. :tungan

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8