Internetfenomen eller dagens ungdom

Jag tror det handlar om en blandning av curlinggenerationen som ska ha allt gratis och att det är alldeles för lätt att sitta anonymt och spy galla över allt på nätet.

så är det idag på sh med alla anonyma medlemmar.

men på facebook är man väl inte så anonym :P

Jag ser fram emot den dagen då Facebook läggs ner.

Jag ser fram emot den dag då man slipper massa gamla gubbar på facebook.

Facebook var kul 2007 innan man fick lägga till farmödrar och whatnot. :D

Den dagen kan nog komma ska du se, men tyvärr kommer det nog vara för att något annat tar över deras plats.

Skillnaden mellan fb och andra communities är ju att det är så flexibelt uppbyggt, så fan vet..

Fattar dock inte varför dom inte gjort att man har en officiell profil och en privat.

Skillnaden mellan fb och andra communities är ju att det är så flexibelt uppbyggt, så fan vet..

Fattar dock inte varför dom inte gjort att man har en officiell profil och en privat.

FB kommer att lägga ner. Även Youtube och Sporthoj också för den delen (:gråta) eftersom internet är snabbrörlig media, innehållet i det kommer att försvinna, förändras, ersättas.

Räcker med några dåliga strategiska beslut så är dom historia. Internet är flyktigt. Kolla Lunarstorm, Passagen, Torget, Spray, Altavista osv.

Räcker med några dåliga strategiska beslut så är dom historia. Internet är flyktigt. Kolla Lunarstorm, Passagen, Torget, Spray, Altavista osv.

Mjo mördande reklam kan döda det mesta.

Dock är inte Lunarstorm, Passagen, Torget och Spray så synonyma med ett nätverk på 150miljoner användare.

Altavista, yahoo, geocities då? :)

Geocities har jag en hemsida på som skapades 94, lögn i helvete att radera :D

Hrmpf, är inte yahoo stora utomlands? Tycker varenda amerikan, mellanösternfolk använder det (som mail).

Men ändå helt skilda saker, här är en community utan inriktning på målgrupp, eg fel att ens kalla det en community då man ska lägga till folk man redan känner.

Det enda som kan döda FB på kort sikt är mördande reklam och re-design, det sistnämnda är dom ju bra på..

Last edited:
Jag ser fram emot den dagen då Facebook läggs ner.

Dom installerade ett nytt internetfilter på jobbet förra veckan, jag satt och höll tummarna för att Facebook skulle blockas för att få se 150 kontorsryttare löpa amok med hålslagare och ergonomiska musmattor.:D

Tyvärr blev det inte så, förmodligen för att även de som installerade filtret Facebookar hela arbetsdagarna...:mad:

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt