Internetfenomen eller dagens ungdom

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
För en tid sedan dök det upp en kul grej på nätet, en frågesportssida som heter Oxie.com, den är helt gratis och nås vi FB.

Jag har spelat en del på den sidan och gillar verkligen den typen av spel som man måste både tänka och vara snabb, tyvärr så krånglade servern igår så sidan gick ner ett par ggr.

Då hände följande, det drösade in massor av klagomål och svordomar från spelare via FB, det var allt ifrån idiotförklaringar till att spy galla på dom som skapat denna gratissite...

Hur fan tänker dom som klagar? hur kan man spy galla och ställa krav på något som man inte ens betalat för.

Varför inte ge cred till dom som skapar roliga saker på nätet istället för att dissa när det bli minsta lilla fel?

Är detta en internet trend eller är det bara snorisar som drygar sig?

Internet har blivit en ventil nu när vi inte längre får ägna oss åt traditionell lynchning medelst påkar, högafflar och facklor!

Är inte Oxie.com kommersiell smörja som allt annat det spammas om på FB?

För mig är det hela inget nytt även om gnällandet flyttat ut på nätet. Fråga valfri person som är eler har varit ideellt engagerad så kommer du få höra om hur mycket gnäll de får stå ut med trots att de engagerar sig på frivillig basis utan att tjäna en krona.

Menar du att internet är ett fenomen :va Det kanske skulle stå: "Internet; fenomen eller dagens ungdom?"

Jävla skåningar, inte nog med att de inte kan tala korrekt, nu skriver de lika illa också :mad:

För mig är det hela inget nytt även om gnällandet flyttat ut på nätet. Fråga valfri person som är eler har varit ideellt engagerad så kommer du få höra om hur mycket gnäll de får stå ut med trots att de engagerar sig på frivillig basis utan att tjäna en krona.

Fast gnälls det inte mest i fikarummet när inte berörda är delaktiga?

[YOUTUBE-ID]8r1CZTLk-Gk[/YOUTUBE-ID]
Så klockren film!!!

Idag har vi den absolut bästa teknologin... synd bara att vi har den sämsta generationen någonsin som använder den.

Många verkar få en kick av att såga duktiga människor med bra ideer.

Mindervärdighetskomplex tar sig i uttryck genom att förlöjliga människor som får tummen loss att göra något kreativt i livet.

Eller så är det bara så att folk ÄR idioter....

Så klockren film!!!

Idag har vi den absolut bästa teknologin... synd bara att vi har den sämsta generationen någonsin som använder den.

Många verkar få en kick av att såga duktiga människor med bra ideer.

Mindervärdighetskomplex tar sig i uttryck genom att förlöjliga människor som får tummen loss att göra något kreativt i livet.

Eller så är det bara så att folk ÄR idioter....

En kombination av idioter OCH dålig generation. Det är ju 60/70-talisterna som har förstört sin avkomma helt enkelt, ni kunde inte uppfostra ungarna helt enkelt. Det och att man förbjöd aga :fakta

En kombination av idioter OCH dålig generation. Det är ju 60/70-talisterna som har förstört sin avkomma helt enkelt, ni kunde inte uppfostra ungarna helt enkelt. Det och att man förbjöd aga :fakta

97% av dina inlägg är neggo, du går igång på att klaga, fy fan när du blir vuxen, du kommer att bli en riktigt bitter jävel som hatar allt.

MVH/Mv:krama

Det är bara två på bilden, men det finns många SH-medlemmar här:

muppets5-large.jpg

Last edited:
Hah! Som fd spelkodare så kan jag lätt säga att alla är experter och minsann vet bättre än de som gör spelen. Och de har minsann rätt till allt möjligt udda. Och att man inte kysser deras arsle konstant är den största synden någonsin.

Tror snarare att det är hela den där fullkomligt larviga devisen "Kunden har alltid rätt" som spökar. Kunden har fan inte alltid rätt. Definitivt inte de gnälliga, snorkiga jävlarna.

Hah! Som fd spelkodare så kan jag lätt säga att alla är experter och minsann vet bättre än de som gör spelen. Och de har minsann rätt till allt möjligt udda. Och att man inte kysser deras arsle konstant är den största synden någonsin.

Tror snarare att det är hela den där fullkomligt larviga devisen "Kunden har alltid rätt" som spökar. Kunden har fan inte alltid rätt. Definitivt inte de gnälliga, snorkiga jävlarna.

Haha det där minns jag från min tid på Electronic Arts. Hur spelen borde vara. Minns att det var någon som krävde att EA Sports skulle göra ett damfotbollspel. :va Det gav upphov till en del skratt :)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt