MadKat
Luktar gummi?
Några dagar senare får jag ett förfrågan på facebook ifall jag vill sälja skotern.
Du skrev svaret själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Några dagar senare får jag ett förfrågan på facebook ifall jag vill sälja skotern.
Oftast? Du låter berest i ämnet, jag får lite stalkerwibbar![]()
Historian är som följer:
Har en snöskoter ståendes hos min far i Jämtlands djupa skogar. En dag i november upptäcker en bekant att 2 personer står och pillar på den. Han frågar vilka det är och vad de gör och de svarar då att de hört att jag skall sälja skotern (något jag aldrig sagt) och ville kolla in den. De försvinner därefter från platsen.
Några dagar senare får jag ett förfrågan på facebook ifall jag vill sälja skotern. Jag har ingen brådska med att bli av med den så jag sätter ett pris som passar mej, men som är långt ifrån oskäligt. Samtidigt hör jag mej för via kontakter vem killen är och svaren antyder han är småkriminell. Han accepterar inte utsatt pris.
Sedan faller saken i glömska tills farsan för några dagar sedan skall till att starta skotern varpå han upptäcker att bl.a. förgasare och variatorrem saknas...
Vem fan snor en 30 år gammal membranförgasare liksom?!

|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |