Internationella Moder Jord-dagen.

hälla ut 20 liter olja i en dricksvatten sjö tänkte jag.

Vad det därför jag blev attackerad av en idiot från Greenpeace igår månntro? Han öppnade med att säga "Nu är jag här!".
Kul för honom, men att döma av hans långa flottiga hår och fula kläder så såg han ut att vara kvar på 80-talet.
Jävla terroristgrupper, varför griper inte polisen dessa uppviglare? :mad:

Vad det därför jag blev attackerad av en idiot från Greenpeace igår månntro? Han öppnade med att säga "Nu är jag här!".
Kul för honom, men att döma av hans långa flottiga hår och fula kläder så såg han ut att vara kvar på 80-talet.
Jävla terroristgrupper, varför griper inte polisen dessa uppviglare? :mad:

:rofl

Själv tänker jag fira dagen med att försöka komma till rätta med vissa av Moder Jords brister med klimatet på våra breddgrader, detta genom att släppa ut så mycket koldioxid jag bara kan ... :hojcbr

Edit: Ska även äta en fet burgare till lunch, nötköttsätare är ju värre än Hitler enligt vego-maffian.

Last edited:
Morgonen började med en knubbsäl och har jag tur får jag en vikare eller kanske tom en tumlare i em.

Jag sitter och skriver om återvinningsanläggningar och minskad miljöpåverkan. Dricker rättvisemärkt kaffe. Helt seriöst... Men ska balansera det lite med att ta ur dB-pluggarna i helsystemet efter besiktningen, så det får ryka fritt - ordentlig provtur i helgen.

Edit: Ska även äta en fet burgare till lunch, nötköttsätare är ju värre än Hitler enligt vego-maffian.
Nu bev de ju fel här.. man ska ALLTID köpa blandfärs, för då är det garanterat att två djur har dött :)

Vaffan är "rättvisemärkt kaffe"? :D

Ett frivilligt extra (litet) påslag på produkten som går direkt till odlarna själva och en försäkran om att de även arbetar under drägliga förhållanden och med hållbara metoder - i princip. Så är det tänkt i alla fall...

Bifogat

• fairtrade.thumbnail.png
    fairtrade.thumbnail.png
    8.5 KB · Visningar: 98
Jag firade det genom att köra 40mil, käka på donken och nu dricker jag pilsner och äter en sån där micro-pizza. Hade jag haft kåk så hade jag nog eldat upp några gamla bildäck och olja.
Det går ju iofs att göra det här också men är rätt säker på att föreningen och grannarna inte uppskattar det. :mad:

Fullt ös på hojen. Peta ut så mycket avgaser som möjligt för att öka tempen ute så vi slipper uppleva en vinter som denna igen... :yoparty

Jag har eldat med butanbrännare och knackat plåt hela dagen:D

Man kanske ska spilla sin säd på marken som den där onan i bibeln, kan det vara det som är meningen? Se till att moder jord får sig lite?:va

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år