INTERMOT i Munchen

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Hej o hå.. Äre nån som ska till Munchen den 15 - 19 Sept för att glo på de nya hojarna? För det är väl 2005s hojar som kommer visas där? Eller äre så att 2005-hojarna inte är klara innan dess för allmän visning?

Egentligen vill jag ner för att ta en titt på Yamaha's "The Tricker PRO"... Den hojen ska jag äga... så äre bara.

Tänkte isåfall kanske ta en flygbiljett ner dit för ett par dagars beskådning... eller om nu nån annan ska ta bilen ner o har plats över så är ju det ett troligen billigare alternativ.

Hemsida: http://www.intermot-muenchen.de/

Last edited:
Spitfiremode [ON] Eyyyyyyy Svenneman :7peta De ska nog visa 2005orna va...... Spitfiremode [OFF]

Tricker verkar nog häftig men nog fasen är MT-01'an jäkligt cool...

Last edited by a moderator:
A jo! 2005 vare väl kanske då =) Så... nån som ska dit? Ska vi ordna gruppåk dit? :p

Vi e 11 stycken som ska ner den 22:a.Det e ju då oktoberfesten invigs :)

Äre nån som har extra plats då?!? fakk.. jag vill dit oxå! !!!!!!!!!!!!!!

Vill köpa en Tricker PRO eller sno monterhojen :D ... har snuskiga drömmar om den. Den kan få mig att överleva vintern...

Tricker, det är väl den som är en korsning på en motard och en trail va? :tungan
Har Swedie gått och blivit sjuk? :7peta ;)

Swedie skrev:
Äre nån som har extra plats då?!? fakk.. jag vill dit oxå! !!!!!!!!!!!!!!

Vill köpa en Tricker PRO eller sno monterhojen :D ... har snuskiga drömmar om den. Den kan få mig att överleva vintern...

quanto costa? i svedala. i Tyskland ?

Gixxer 1000 skrev:
quanto costa? i svedala. i Tyskland ?
Jag vet inte vad den kommer kosta. Men den vanliga gatvarianten kostar 29.000kr enligt en snubbe som bor därborta o äger en sådan. PRO variaten kan jag tro kostar några tusingar till. Inte mer just pga den inte är till för att köras med på gata. (tror jag)

Jag har försökt få tag på folk med högre rank inom Yamaha därborta i Japan men det är svårt... Denna hoj har ju trots allt varit i produktion i snart 3 år..

Okej! Jag ringde just Yamaha och det verkar vara ett enormt intresse från både återförsäljare och allmänheten. Det är ju definitivt en skön bushoj! Den är fortfarande bara en koncepthoj ovanpå gatverisionen. För att pusha Yamaha att släppa hojen krävs det väl egentligen bara för dom att få ändan i vagnen o göra det. Killen i luren rekommenderade att kontakta Yamaha Europa o lämna meddelande hos dom om att det finns ett stort intresse för Tricker PRO. Nu gäller det bara o hitta rätt kontakt o ligga på och mana för produktion!

Swedie skrev:
Okej! Jag ringde just Yamaha och det verkar vara ett enormt intresse från både återförsäljare och allmänheten. Det är ju definitivt en skön bushoj! Den är fortfarande bara en koncepthoj ovanpå gatverisionen. För att pusha Yamaha att släppa hojen krävs det väl egentligen bara för dom att få ändan i vagnen o göra det. Killen i luren rekommenderade att kontakta Yamaha Europa o lämna meddelande hos dom om att det finns ett stort intresse för Tricker PRO. Nu gäller det bara o hitta rätt kontakt o ligga på och mana för produktion!

Härligt! Vi får väl hålla tummarna då :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back