Har scoutat efter ett intercom ett bra tag nu. alla verkar ha olika åsikter och de flesta trådar är outdated. Mitt val står väll just nu på www.bikeman.se men skulle jag kunna få lite åsikter om det här systemet från folk som faktiskt har eller har haft det? Jag läste även om ett system där du kunde välja mellan tre olika paket och där ett paket bla drog ner musiken när det ringde mm. är nästan säker på att jag hittade länken här men gör det inte nu. nån som har åsikter eller vet vilket system jag menar?
något att ha och nån som haft det?
http://www.pmc-bike.se/ och autocom systemet var det jag menade.MDM skrev:Har scoutat efter ett intercom ett bra tag nu. alla verkar ha olika åsikter och de flesta trådar är outdated. Mitt val står väll just nu på www.bikeman.se men skulle jag kunna få lite åsikter om det här systemet från folk som faktiskt har eller har haft det? Jag läste även om ett system där du kunde välja mellan tre olika paket och där ett paket bla drog ner musiken när det ringde mm. är nästan säker på att jag hittade länken här men gör det inte nu. nån som har åsikter eller vet vilket system jag menar?
något att ha och nån som haft det?