Inte varje dag man ska få besök av kungen

För detta spårade ju inte alls ur.

Jag tycker det är kul att kungen tycker vårat projekt är nog stort för att besöka sen skiter jag i vad ni tycker gällande monarkin.

Jag tycker det är kul att kungen tycker vårat projekt är nog stort för att besöka sen skiter jag i vad ni tycker gällande monarkin.

Låna in en sån där töntig "bugster" eller vad fan dom heter och dra lite dammsugarslangar över motorn så att journalisterna blir glada över bilderna.

Säg att det är en motorutprovningsvagn kungen får prova och att han är välkommen åter för att köra den riktiga när han har hostat upp lite sponsorpengar!

Collt att kungen kommer o rattar er bil, bara att gratulera!!

Till alla er som klagar som snoriga dagisbarn till höger o vänster, apanaget belastar varje person i Sverige med ungefär 8 kr per person, jag fattar inte wtf det är att bråka om.

Hade det kommit en liten lista på deklarationen på vad varje persons skattepengarna skulle gå till hade kungen utan problem fått in sina stålar, det folkliga stödet för kungahuset är utbrett så det räcker o blir över. Eller ni kanske aldrig har funderat på varför inget parti vågar driva frågan full ut om kungahusets avskaffande?
(KPML(r) är kanske undantaget men dem får nöja sig med Karlshamns kommun också)

Håller med och städade tråden.

Till besöket får jag säga grattis! :tummenupp

Till alla er som klagar som snoriga dagisbarn till höger o vänster, apanaget belastar varje person i Sverige med ungefär 8 kr per person, jag fattar inte wtf det är att bråka om.

Hade det kommit en liten lista på deklarationen på vad varje persons skattepengarna skulle gå till hade kungen utan problem fått in sina stålar, det folkliga stödet för kungahuset är utbrett så det räcker o blir över. Eller ni kanske aldrig har funderat på varför inget parti vågar driva frågan full ut om kungahusets avskaffande?
Har varit stora i Gislaved också.
Vet inte hur det är nu.

Håller med och städade tråden.

Till besöket får jag säga grattis! :tummenupp

Det var ingen städning.
Gestapofasoner.

Last edited:

Jag skiter fullkommligt i vad det kostar. Jag vill välja den som ska representera.

Vad var det för tråd du just fick bortplockad, apropå att denna är sönderklippt eller?
Nejdå.
Kille som ville ha hjälp att lägga in poll.
Jag var osäker
Lade in en oseriös för att prova.
Räknade med att plocka bort själv.
Idi Admin hann före.

Efter puttes "städning" undrar ju jag om det är tänkt att bara personer som är FÖR kungen får skriva i tråden.

Efter puttes "städning" undrar ju jag om det är tänkt att bara personer som är FÖR kungen får skriva i tråden.

Tanken var att dom som skriver ska skriva om besöket. Kungens vara eller inte vara kan ni skapa en egen tråd och diskutera i, och låta trådskaparen ha sin tråd i fred :tummenupp

Last edited:
Jag skiter fullkommligt i vad det kostar. Jag vill välja den som ska representera.

Du är så varmt välkommen att göra det, hitta ett parti som vill ändra lagen gällande arvsordningen och se till att dem kommer till makten så e saken biff. Demokrati vet du.

Du är så varmt välkommen att göra det, hitta ett parti som vill ändra lagen gällande arvsordningen och se till att dem kommer till makten så e saken biff. Demokrati vet du.

Ja och att länka till den partipoliskt obundna föreningen som jag gjorde i mitt första inlägg kallas oppionsbildande.

Kungen skulle ju komma på besök den 1 april så det blir ett kul aprilskämt när han kommer och det inte finns någon bil att provköra. :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg