Hepp all glada jäppar !
Denne här o den andre har lyckats ta sig både ditt o hem med mindre kompikationer.
Efter en heldags ploggande i regn o lekakulor (inne på cafeterian ) så fick vi oxo lov o ha B-license.
Efter en dags plaskande så gav sig slutligen solen upp o visade att livet är precis så kul på hjul att man fick till en hyfsad 1.22
på sista passet, typ det andra på torr bana, fixa lite fler skrapmärken på höger kåpan o sånt.
Den andre veva på ordentligt men fick ett tvärt stopp i Ejes böj för o plocka blommor. (tussilago tror jag det va
)
Jag vet att det tjatas om bilder men nu e det så att vi sakna nån som palla med o stå i regnet o glo :kocko på ett gäng bengjäppar som ploga runt.
Med lite tur så har Kortedala MC klubb som höll i hela evenemanget kanske lyckats hitta våra stjärnor.
Vi ses snart i en böj nära dig !
Denne här o den andre har lyckats ta sig både ditt o hem med mindre kompikationer.
Efter en heldags ploggande i regn o lekakulor (inne på cafeterian ) så fick vi oxo lov o ha B-license.
Efter en dags plaskande så gav sig slutligen solen upp o visade att livet är precis så kul på hjul att man fick till en hyfsad 1.22
på sista passet, typ det andra på torr bana, fixa lite fler skrapmärken på höger kåpan o sånt.Den andre veva på ordentligt men fick ett tvärt stopp i Ejes böj för o plocka blommor. (tussilago tror jag det va
)Jag vet att det tjatas om bilder men nu e det så att vi sakna nån som palla med o stå i regnet o glo :kocko på ett gäng bengjäppar som ploga runt.
Med lite tur så har Kortedala MC klubb som höll i hela evenemanget kanske lyckats hitta våra stjärnor.
Vi ses snart i en böj nära dig !

Last edited: