Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
att det inte gick något vidare vet väl alla redan. trots Ullis som paraplyflicka (tack!
) körde jag ju rätt ut i bergskurvan när jag försökte köra om raket-Jannica. så jag skriver hur det var på vägen hem istället.
utanför Hölö började köerna. det stod helstill emellanåt och såklart börjar soppalampan lysa. eftersom jag var ganska törstig också, så tänkte jag åka av vid nästa avfart. det var kö från avfarten och kö till pumparna. eftersom jag var själv kunde jag ju inte heller springa in och köpa dricka medans jag köade, och det var väl en bidragande faktor till att jag blev extra arg när det kom en gubbjävel och trängde sig två bilar före. det rann över lite, så jag klev ur bilen och traskade fram till gubbjäveln som vevade ner rutan efter ett tag.
anja:
gubbe:
anja:
gubbe:
anja:
annan gubbe:
(uppbackning)
gubbe:
anja och annan gubbe:
) körde jag ju rätt ut i bergskurvan när jag försökte köra om raket-Jannica. så jag skriver hur det var på vägen hem istället.utanför Hölö började köerna. det stod helstill emellanåt och såklart börjar soppalampan lysa. eftersom jag var ganska törstig också, så tänkte jag åka av vid nästa avfart. det var kö från avfarten och kö till pumparna. eftersom jag var själv kunde jag ju inte heller springa in och köpa dricka medans jag köade, och det var väl en bidragande faktor till att jag blev extra arg när det kom en gubbjävel och trängde sig två bilar före. det rann över lite, så jag klev ur bilen och traskade fram till gubbjäveln som vevade ner rutan efter ett tag.
anja:
gubbe:
anja:
gubbe:
anja:
annan gubbe:
(uppbackning)gubbe:
anja och annan gubbe: