Inte många rätt här inte..

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
http://nwt.se/karlskoga-degerfors/article1322473.ece

Detta är vad jag kallar extremt betende.. Men frågan är hur kommer man till rätta med en sådan här idiot?

Inget körkort,påverkad och en stor övertro till sin egen förmåga.

Just i denna rondell åker jag och min familj 2-3 ggr om dagen ibland så blir det även en promenad under rondellen där cykeln nu hamnade.

Man blir fan mörkrädd.

Han körde nog inte värre än många andra här, sen att han inte klarade av det är ju en annan femma...
Ifall han nu faktiskt var drogpåverkad och utan körkort så är det ju klart att han inte har i trafiken att göra, men det framgår ju aldrig i artikeln om det faktiskt var så, den slutsatsen drog du ju själv...
Inte min avsikt att försvara killen, han har gjort fel och det är säkerligen vi som får betala för det :crash

Han körde nog inte värre än många andra här, sen att han inte klarade av det är ju en annan femma...
Ifall han nu faktiskt var drogpåverkad och utan körkort så är det ju klart att han inte har i trafiken att göra, men det framgår ju aldrig i artikeln om det faktiskt var så, den slutsatsen drog du ju själv...
Inte min avsikt att försvara killen, han har gjort fel och det är säkerligen vi som får betala för det :crash

Jag tycker det framgår rätt tydligt (Sedan är man ju oskydlig tills motsatsen bevisats, men de har nog hyfsat på fötterna för den misstanken):
artikel skrev:
Han misstänks för drograttfylleru, grov olovlig körning samt vårdslöshet i trafik.
Polisen har tagit motorcykeln i beslag för att se om den är stulen.

Jag tycker det framgår rätt tydligt (Sedan är man ju oskydlig tills motsatsen bevisats, men de har nog hyfsat på fötterna för den misstanken):

Självfallet, han är säkerligen skyldig till allt han är misstänkt för, frågan är ju vad det får för påföljder...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park