Inte lika snabb som snygg...

Jag tycker att den gamla GSV-R:en var snyggare faktiskt. Ursäkta den tarvliga bilden.....

Bifogat

• clip_image002.jpg
    clip_image002.jpg
    39.7 KB · Visningar: 122
Penguin skrev:
Jag tycker att den gamla GSV-R:en var snyggare faktiskt. Ursäkta den tarvliga bilden.....

:felämne :felämne :felämne
WTF!!! Alanis Morisette i högtalarna ?!?! :rofl :7peta
pengin... fy skäms!!

:rock ska det juh va...
/z

Snabbe_jag skrev:
Annars så var RGV 500:an en snygg skapelse också.

Censurerade den så moderatorerna inte får spel:hej

När det gäller snygghet tycker jag faktiskt de flesta gamla 500'orna såg ballare ut än dagens hojar, förutom ducatis cykel som verkligen ser brutal ut(kanske för att den är så lik gamla cagivan iofs ;))

Penguin skrev:

Den gamla var ju ganska ordinär och utan den nya, fulsnygga "snöskyffel" fronten. Tyvärr har vi ju knappt fått se den under hela -03 säsongen. :5sure

Enligt Gary Taylor testar Suzuki i Malaysia med en precis likadan GSV-R som den man har kört säsongen -03. Hoppas verkligen att det är något helt annat man kommer rulla fram ur depåboxen på Motegi Ring i april nästa år. Har Suzuki någonsin legat så långt efter Yamaha och Honda i 500/MotoGP-sammanhang?

Nyteknik skrev:
Enligt Gary Taylor testar Suzuki i Malaysia med en precis likadan GSV-R som den man har kört säsongen -03. Hoppas verkligen att det är något helt annat man kommer rulla fram ur depåboxen på Motegi Ring i april nästa år. Har Suzuki någonsin legat så långt efter Yamaha och Honda i 500/MotoGP-sammanhang?

Hoppas verkligen att man kickar "försteföraren" åt helvete.

Nyteknik skrev:
Den gamla var ju ganska ordinär och utan den nya, fulsnygga "snöskyffel" fronten.

Det är ju just det. I stort så är det en fräck hoj, den ser väldigt liten och nätt ut. Men jag kan inte förlika mig med snöskyffelnosen.

Penguin skrev:
Det är ju just det. I stort så är det en fräck hoj, den ser väldigt liten och nätt ut. Men jag kan inte förlika mig med snöskyffelnosen.

Tror snöskyffelnosen är grunden till alla problem för suzuki. För ingen kan väl köra fort på en ful hoj? ;)

Så måste det ju naturligtvis vara! Bara att maila Suzukiteamet och tala om hur det ligger till. :lol

Snabbe_jag skrev:
Annars så var RGV 500:an en snygg skapelse också.

Censurerade den så moderatorerna inte får spel:hej

Nej nej nej. Du censurerade så att VI får spel... vill se mera. hehe :gnissla

NO_FEAR skrev:
Nej nej nej. Du censurerade så att VI får spel... vill se mera. hehe :gnissla
Gå in på www.superbike.co.uk å klicka på "Downloads" i tablån i vänsterkanten så får du en del ocensurerade :tuttar att titta på :tummenupp
/F.
Edit; just den där bilden finns i mitten på www.superbike.co.uk/content/classic_wp.htm (vilken jag naturligtvis inte får att funka nu, men ni hajar nog att den finns i sektionen '"Classic" ladies' ändå.

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...