inte igen :(

Vif...

Men jag måste fråga vad är det som händer på den vägen egentligen? Körde där i onsdags o det fanns 4 kors på en sträcka av 12 km. Man blev lite fundersam..

Pentix skrev:
2671892 Vif...

Men jag måste fråga vad är det som händer på den vägen egentligen? Körde där i onsdags o det fanns 4 kors på en sträcka av 12 km. Man blev lite fundersam..
och det är bara för det senaste halvåret/senaste 3 månaderna typ. folk lär sig helt enkelt inte att det är svergies sämsta väg för att göra omkörningar, sen att det går en massa lastbilar där 24/7 gör de inte bättre :(

Att där inte sitter mittvajerräcke på den vägen är för mig en gåta. Det måste vara en av de sämsta vägarna i skåne, se bara på den biten där det är motorväg, sämre asfalt, betong eller vad det nu ska kallas får man leta efter.

Starfighter skrev:
2671980 Att där inte sitter mittvajerräcke på den vägen är för mig en gåta. Det måste vara en av de sämsta vägarna i skåne, se bara på den biten där det är motorväg, sämre asfalt, betong eller vad det nu ska kallas får man leta efter.
ja det är mycket konstigt, och som du säger så är det fruktansvårt dålig asfalt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg