Inte hojar men übercoool film, fet Subaru med Ken Block bakom ratten...

Han är absolut en av dom bästa rallyförarna i USA, men skulle ha mycket svårt att placera sig topp 3 i rally SM och inte ens vara i närheten av topp 15 i rally VM. :pannkyss

Denna film är absolut det bästa som producerats i ämnet buskörning, helt i en klass för sig helt klart, även om den tog 2 dagar att göra med mera än 25 olika körningar/tagningar. :tummenupp

Vilket ifs inte säger så mycket utan snarare att jänkarna inte kan köra rally.
Han skulle inte ens placera sig i top 15 i Rally SM och när han tex körde Nya Zeeland 07 så kom han in på en 56:e plats totalt (36:a i klassen) 1 tim och 14 min efter Grönholm som vann rallyt (dock så kör han i Grupp N).

Men visst är det häftigt :yoparty

Vilket ifs inte säger så mycket utan snarare att jänkarna inte kan köra rally.
Han skulle inte ens placera sig i top 15 i Rally SM och när han tex körde Nya Zeeland 07 så kom han in på en 56:e plats totalt (36:a i klassen) 1 tim och 14 min efter Grönholm som vann rallyt (dock så kör han i Grupp N).

Men visst är det häftigt :yoparty
Helt plötsligt så är han inte speciellt imponerande längre :D

Har man 530 hästar på hjulen så är denna video inte så märkvärdig, ju mera power i maskinen man har, lättare är det att trixa. impar inte på mig i alla fall.
Vad detta har med hojåkning att göra får andra avgöra.

Heeeelt åt skogen fel har du kanske inte. Det var rätt så imponerande att se, men jag har sett en hel del annat som varit minst lika imponerande.

Jag tycker den här killen är mer imponerande!

[YOUTUBE-ID]RHgjFPhhzY8[/YOUTUBE-ID]

Fast subban låte coolare!

Äh, amerikaner förstår inte vad rally är för något. Det är för mycket blingbling över deras syn på det hela.

Rally skall köras av finnar/svenskar som knappt kan någon engelska och kör övermotoriserade grupp B bilar på små skogsvägar med publiken någon meter ifrån vägbanan. Det ÄR rally.

[YOUTUBE-ID]K3Mag3kA2J8[/YOUTUBE-ID]

http://www.youtube.com/watch?v=0h_0JZ6rVOI

Mmmm... bra, men jag gillade "1:an" bättre - mer kontroll och mindre meningslös show.
Att knäcka lysrör är nog bland det mest korkat meningslösa jag sett... vilka nötter! :va I de T8:orna kan det finnas upp mot 50mg kvicksilver per rör - kul att andas in all den skiten....

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien