INTE göra Burnout i närhet av klippa!

Jag har faktiskt gjort samma sak fast me en 250 helkross.

Skulle burna ett hål/parkering i sanden högst upp i ett sandtag, var ett stup framför på kanske en 7 meter. Burnade ner till blåleran då tog de fäste hojen bara flög iväg ner mot botten som tur var stannade jag kvar där uppe bara hojen som flög ner :)

Som tur var klarade sig hojen relativt väl men ja vart då förvånad :rolleyes:
/R
 
Haha vilken flash back jag får. Gjorde en liknande sak för länge sedan med med min RM250! Skillnaden var att jag satt på. Tur att det var mjuk sand i botten!

JB
 
Hehe. hur skönt hade det inte varit om det vart vatten istället... Tappat kontrollen och plums över kanten :lol :lol
 
trollkarlen skrev:
Jag har faktiskt gjort samma sak fast me en 250 helkross.

Skulle burna ett hål/parkering i sanden högst upp i ett sandtag, var ett stup framför på kanske en 7 meter. Burnade ner till blåleran då tog de fäste hojen bara flög iväg ner mot botten som tur var stannade jag kvar där uppe bara hojen som flög ner :)

Som tur var klarade sig hojen relativt väl men ja vart då förvånad :rolleyes:
/R
och ingen nedanför ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top