Inte direkt mc, men jag var tvungen....

Allvarligt, vet du hur svårt det är att få tag i en bra präst nu för tiden?

Och ja, definitivt OT-material.

osterkraft skrev:
2553386 Sjysst höstpris det där, blir nog mycket dyrare till våren!

Vem kan vara så jävla dum å köpa en data-profil eller vad man kan kalla det för 10000kr

Det sjukaste jag har sett!

det är helt sjukt!!!

FÖRBJUD WOW det är som en jävla sekt eller pyramidspel... har någon polare som har fasnatt han vill inte äns med ut och supa längre... hoppas han börjar med crack eller jehovasvittne istället

polisanmäls.. hahahahha

Haha. Jag kommer på så mycket grejer jag hade köpt för 10 000 istället för den där jävla skitgrejen.

Till exempel så hade jag hellre köpt;

50 st såna här för 199:- och naturgodis för de resterande 50:-.

Bifogat

• prod_34721.jpg
    prod_34721.jpg
    4.7 KB · Visningar: 322
lorkan skrev:
2553440 Haha. Jag kommer på så mycket grejer jag hade köpt för 10 000 istället för den där jävla skitgrejen.

Till exempel så hade jag hellre köpt;

50 st såna här för 199:- och naturgodis för de resterande 50:-.

Fasen vad onödigt med 50 st. strykjärn.

Men fatta hur många Jenka man hade fått. 20.000:yoparty

Bärgren skrev:
2553521 Fasen vad onödigt med 50 st. strykjärn.

Men fatta hur många Jenka man hade fått. 20.000:yoparty

Det är väl ännu mer onödigt med den där gubben, eller hur? :fakta

Och om något av mina framtida barnbarnbarnbarnsbarn behöver ett strykjärn, så slipper dom köpa!

20.000 Jenka? Jag hade nog nöjt mig med 10.000 isåfall och sparat resten för tandläkarbesöken. :D

Jag kan sälja mitt highscore på Tetris till högstbjudande - kanonerbjudande! :tummenupp

Hohoho. Vad kul det vore att lura av snubben hans virituella gubbe och bara formattera den. Det ligger nog många timmars spelande bakom den där,

de har blivit stora pengar i de där spelen, så pass att skatteverket är intresserad :gnissla

Virtuella världar som World of Warcraft och Second Life har blivit stora ekonomiska samhällen med enorma kassaflöden. Och snart kan de komma att beskattas.

World of Warcraft och Second Life är två exempel på virtuella samhällen som vuxit fram på internet. Trots sin elektroniska grund inverkar de på våra riktiga samhällen och involverar enorma summor pengar, något som gör att de dragit till sig regeringarnas ögon.

http://www.idg.se/2.1085/1.79252

undra vad de kommer köra med för spell och tricks när skatteverket vill ha betalt :hihi

http://video.google.com/videoplay?docid=-8620028295602605989

Last edited:
Starstriker skrev:
2554227 Hohoho. Vad kul det vore att lura av snubben hans virituella gubbe och bara formattera den. Det ligger nog många timmars spelande bakom den där,

Han sa att han skulle polisanmäla scamers. Aktarej! :mad:

aldrig hört talas om second life innan...

däremot känner jag till att en nisse köpt en virtuell Ö för några miljoner kronor i Project Entropia samt någon nisse som i samma spel(?) köpte en rymdstation för ett bra antal miljoner...
dom tjänar tillbaka pengarna genom reklam, hyra ut lägenheter/mark, butiken m.m m.m...
sjukt sjukt sjukt...

jag har 4 vänner som är helt fast i wow. tre av dom jobbar, sedan åker dom hem och spelar fram 2 på nätterna. den sista snubben jobbar inte. han sa upp sig när spelet kom ut :näsblod

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg