Inte ännu en tragisk olycka,dock straffar gud somliga direkt.

gixxer_chrille skrev:
Tycker änna att du går från ämnet en aning nu. Men skit samma, jag orkar inte argumentera med dig längre, känns som att prata med väggen, jag står för min åsikt i den här frågan. Jag har yttrandefrihet liksom du, vill du dadda med brottslingar så fine, gör det. Därmed för jag inte saken vidare, jag tänker inte svara på en quote till från dig mer så det är ingen idé att du fortsätter.

Jo, bara så du vet så är jag en skadeglad jävel :7peta

Ge upp nu när du kommit med så bra argument? :rolleyes

gixxer_chrille skrev:
Tycker änna att du går från ämnet en aning nu. Men skit samma, jag orkar inte argumentera med dig längre, känns som att prata med väggen, jag står för min åsikt i den här frågan. Jag har yttrandefrihet liksom du, vill du dadda med brottslingar så fine, gör det. Därmed för jag inte saken vidare, jag tänker inte svara på en quote till från dig mer så det är ingen idé att du fortsätter.

Jo, bara så du vet så är jag en skadeglad jävel :7peta
HåJ TjuvaRR skA Ha NaksKåt diRekt :mad:

M/ÅppefuKo

Allvarligt talat!

För länge sedan kände jag den killen som körde av vägen i Ljungbyhed och dog, han var en loser redan då!
Han slogs, snattade och söp. Långt innan andra i hans ålder hade släppt mammas kjolar, så var han en riktig buse.

Men han förtjänade inte att dö för det, tjuvar ska låsas in eller bötfällas.
Kan man dessutom klämma av dom pengarna för det dom har förstört så är det bra.

Mina 5 öre.

/Blue

Blue skrev:
Allvarligt talat!
För länge sedan kände jag den killen som körde av vägen i Ljungbyhed och dog, han var en loser redan då!
Han slogs, snattade och söp. Långt innan andra i hans ålder hade släppt mammas kjolar, så var han en riktig buse.
Men han förtjänade inte att dö för det, tjuvar ska låsas in eller bötfällas.
Kan man dessutom klämma av dom pengarna för det dom har förstört så är det bra.

Mina 5 öre.
/Blue

Hmmm...Så är du tjuv och kör ihjäl dig så förtjänar du inte att dö. Är du kort däremot så ska du skjutas. Ok, lite komiskt faktiskt :rofl . Det står "korta människor borde skjutas!" som signatur i ditt inlägg..Är det bara jag eller luktar det dubbelmoral? :yoparty

Last edited:
NordhNet skrev:
Hmmm...Så är du tjuv och kör ihjäl dig så förtjänar du inte att dö. Är du kort däremot så ska du skjutas. Ok, lite komiskt faktiskt :rofl . Det står "korta människor borde skjutas!" som signatur i ditt inlägg..Är det bara jag eller luktar det dubbelmoral? :yoparty

Klart som fan att det är dubbelmåjal! :tummenupp

Man behöver ju bara skjuta dom lite.... :3freak

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing