insugsgummin!

spettet1

Ny medlem
Gick med
22 May 2006
Hoj
suzuki Gsx-r 1100-vässad:)
hej på er!
är det någon som vet var man kan få tag i insugsgummin så billigt som möjligt??till en suzuki Gsx-r 1100 -87!

MC-Shopen i Karlstad är lagerhållare för KGK Suzuki, dvs för delar till äldre Suzuki-hojar. Väldigt trevliga och serviceinriktade grabbar.

Bra att du frågade - även jag lär köpa nya insugsgummin därifrån nästa vecka. Hade glömt det...

MC-Shopen i Karlstad är lagerhållare för KGK Suzuki, dvs för delar till äldre Suzuki-hojar. Väldigt trevliga och serviceinriktade grabbar.

Bra att du frågade - även jag lär köpa nya insugsgummin därifrån nästa vecka. Hade glömt det...

tack andersbrink!
har haft mycket hjälp av dig:tummenupp

föressten..vet du vad dom kostar??

Last edited:
tack andersbrink!
har haft mycket hjälp av dig:tummenupp

föressten..vet du vad dom kostar??

Vore intressant och veta! Jag köpte 5st 40mm gummin för 500 spänn av en kille, det tyckte jag var billigt. Är det billigt eller normalpris? Dom är mjuka och utan sprickor, helt enkelt felfria beggade.

Hej kan bara göra gratisreklam för en trevlig firma i usa som på 4 dgr fixade alla mina saker hem till mig och dessutom bara originalprylar i separat påse!
http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
Otrolig service och trevligt bemötande.

insugsgummin

Vore intressant och veta! Jag köpte 5st 40mm gummin för 500 spänn av en kille, det tyckte jag var billigt. Är det billigt eller normalpris? Dom är mjuka och utan sprickor, helt enkelt felfria beggade.
dom kostade 341:- st inklusive moms,nu går hojen kanon igen:tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...