Hallå!
Har sökt runt om det är några problem att montera den nyare instrumenteringen(00/01) på en 98an.
Hittade att bultcirkeln inte var densamma och att oljelampan lyser konstant.
Bultcirkeln kan väl knappast vara svårare än att man gör en adapter, men hur vad gäller för att oljelampan skall fungera korrekt?
Behövs givaren från 00/01?
Knölade sönder mitt instrument då det vek ihop kåpställningen över den, då det nyare instrumentet är lite mer fröjd för ögat än det gamla så kan det ju vara värt att kolla upp.
Har sökt runt om det är några problem att montera den nyare instrumenteringen(00/01) på en 98an.
Hittade att bultcirkeln inte var densamma och att oljelampan lyser konstant.
Bultcirkeln kan väl knappast vara svårare än att man gör en adapter, men hur vad gäller för att oljelampan skall fungera korrekt?
Behövs givaren från 00/01?
Knölade sönder mitt instrument då det vek ihop kåpställningen över den, då det nyare instrumentet är lite mer fröjd för ögat än det gamla så kan det ju vara värt att kolla upp.
