instruktionsbok cbr929 -01. länken ovan funkar inte...

jojon80

grussprut is da shit!!!
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
ja 4 stycken!!!
:( har försökt i flera dagar nu att ladda ner instruktionsbok och servicemanualer till min fireblade -01:a. Länken funkar inte.. det går så fruktansvärt segt. står att det ska vara ca 2 timmar kvar, sen efter 10 timmar så är det fortfarande 2 timmar kvar.. :mad:

har hållt på och jävlas i flera dagar nu... plz.. ingen som kan skicka mej en eller kan komma med några andra tips...

tack på förhand

jojon80 skrev:
:( har försökt i flera dagar nu att ladda ner instruktionsbok och servicemanualer till min fireblade -01:a. Länken funkar inte.. det går så fruktansvärt segt. står att det ska vara ca 2 timmar kvar, sen efter 10 timmar så är det fortfarande 2 timmar kvar.. :mad:

har hållt på och jävlas i flera dagar nu... plz.. ingen som kan skicka mej en eller kan komma med några andra tips...

tack på förhand
forsokte oxa...samma usla resultat som du :gnissla far val tjacka en bok...

aldrig att jag tänker gå och beställa en bok hos min handlare, kostar ju säkert en femhundring, det kan jag ju åka 60-70 mil för... :) ingen som har en??? jag bjuder på en öl! :fyllisar

jojon80 skrev:
aldrig att jag tänker gå och beställa en bok hos min handlare, kostar ju säkert en femhundring, det kan jag ju åka 60-70 mil för... :) ingen som har en??? jag bjuder på en öl! :fyllisar
Du kan kopa en pa eBay for ca 150-200 spann. /Lasse

jojon80 skrev:

tack på förhand
Köpte en från honda direkt.. kostade 150 spänn inkl, frakt.

Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!