Instruktioner för rengöring av toaletten

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Instruktioner för rengöring av toaletten:

1. Lyft toalettlocket och fyll med 1/8 kopp djurschampoo.

2. Ta katten i dina armar och klappa den försiktigt samtidigt som du sakta rör dig mot toaletten.

3. Vid lämpligt tillfälle, släng ner katten i toalettskålen och stäng locket snabbt. Ställ dig eller sätt dig på locket.

4. Katten kommer nu att påbörja rengöringsprocessen och mycket skum kommer att produceras. Bry dig inte om de höga ljuden från toaletten; din katt har det trevligt.

5. Efter några minuter spolar du toaletten för att starta "Power-wash". Kör först en förtvätt och spola sedan igen för huvudtvätt.

6. Be någon öppna ytterdörren och försäkra dig om att det inte finns någon mellan toaletten och ytterdörren.

7. Kliv av toalettlocket och från säkert avstånd öppnar du locket snabbt. Katten kommer att torka av vinddraget då han springer från toaletten till ytterdörren.

8. Både toaletten och katten är nu rena.

Vänliga hälsningar,

Hunden

Haha jag visste att katter kunde se onda ut, men den katten är fan inte glad! :rofl
Btw, jag har tillgång till fyra katter här.
Med hjälp av den ovan nämda metoden så bör jag få den renaste toastolen i småland :tummenupp
Tack för tipset.
//Tobbe

tobbeviking skrev:
Haha jag visste att katter kunde se onda ut, men den katten är fan inte glad! :rofl
Btw, jag har tillgång till fyra katter här.
Med hjälp av den ovan nämda metoden så bör jag få den renaste toastolen i småland :tummenupp
Tack för tipset.
//Tobbe

Ska du ta en katt i taget eller alla fyra samtidigt? Kanske är lite knepigt att få ner alla i muggen på en gång?

Starstriker skrev:
Ska du ta en katt i taget eller alla fyra samtidigt? Kanske är lite knepigt att få ner alla i muggen på en gång?
Jag funderar fortfarande, stör mig inte nu, jag är just precis nu inne på volymberäkning av katt VS IFÖ-fotölj. :hihi
//Tobbe

Mr o skrev:
Funkar vilken katt som helst eller... Jag har ju ingen. Kanske grannens? :va
Rent tekniskt funkar grannens katt.
MEN det kan ge upphov till vissa kompliKATTioner, upptäcker grannen dig kommer han/hon säkert begära ersättning för pälsslitaget.
//Tobbe

Rasorblade skrev:
Om man inte har hund eller katt??? :va :hihi
Grannens fyraåriga dotter lär enligt sägnen gå bra, dock behöver processen upprepas 2 ggr för att uppnå samma resultat.

sismo skrev:
Grannens fyraåriga dotter lär enligt sägnen gå bra, dock behöver processen upprepas 2 ggr för att uppnå samma resultat.
Men jag har hört att man måste skaffa ngt pälstillbehör till det alternativet och det vet vi ju alla vad tillbehör brukar kosta!
Har ni mkt räv där du bor kanske det inte är så svårt att smyga sig på en bakifrån och hugga?
//Tobbe

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...